PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP zapowiada dynamiczny rozwój sieci sprzedaży

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 kwi 2015 15:06

LPP zapowiada dynamiczny rozwój sieci sprzedaży Pierwszy sklep Reserved w Niemczech

Firma LPP zamierza rozwinąć sieć sklepów stacjonarnych. W ciągu najbliższych 12 miesięcy planowane są nowe otwarcia w Europie i na Bliskim Wschodzie. Łączna powierzchnia sklepów firmy ma wzrosnąć o 16 proc.

REKLAMA

W 2014 roku LPP zwiększyła liczba sklepów o 196. Obecnie funkcjonuje 1516 placówek. Łączna powierzchnia handlowa firmy to 723 tys. mkw. W ciągu roku przybyło 134 tys. mkw. powierzchni sprzedażowej.

- Wspólnie z naszych partnerem franczyzowym – firmą Azadea – prowadziliśmy intensywne prace nad otwarciem sklepów naszych marek w regionie Bliskiego Wschodu. Pierwsze sklepy Reserved w krajach Zatoki Perskiej powstaną w I kwartale 2015 roku. Zgodnie z podpisaną umową, planujemy tam otwarcie minimum 30 salonów w przeciągu 6 lat, a wybrany model biznesowy – czyli franczyza - jest powszechnie stosowanym w tej części świata - poinformował prezes firmy, Marek Piechocki.

Największą siecią wchodzącą w skład LPP jest Reserved. Pod tym szyldem działa 425 placówek o łącznej powierzchni 390 tys. mkw. Przed rokiem było to odpowiednio 386 sklepów o powierzchni 322 tys. mkw. 

Pełna lista sklepów sieci:

Reserved:  425
Cropp: 366
House: 308
Mohito: 256
Sinsay: 129
Outlet:  32

W ciągu najbliższych 12 miesięcy LPP zamierza koncentrować się na trzech głównych zadaniach: ekspansji na nowe rynki Europy Zachodniej, Bałkany oraz Bliski Wschód; budowę silnych marek odzieży Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay oraz podnoszenie rentowności i efektywności prowadzonej działalności.

- Na koniec 2014 roku GK LPP dysponowała siecią 1 516 sklepów prowadzących sprzedaż wyrobów wszystkich marek, o łącznej powierzchni handlowej ok. 724 tys. mkw. Plany na 2015 rok zakładają powstanie kolejnych placówek, które w konsekwencji doprowadzą do zwiększenia łącznej powierzchni sieci handlowej o około 16 proc. - poinformował prezes w komunikacie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA