PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

LPP zwiększył przychody, ale obciął marże

  • Autor: Propertynews.pl
  • 01 lut 2016 14:02

LPP zwiększył przychody, ale obciął marże Salon Tallinder

Wzrost przychodów o 22 proc., ale spadek marż o 7 pkt proc. - tak przedstawiają się wyniki marek LPP w styczniu 2016 roku.

REKLAMA

Przychody ze sprzedaży wyniosły 417 mln złotych. To o 22 proc. więcej niż w styczniu 2015 roku. Marża brutto wyniosła 42 proc. Przed rokiem było to 49 proc.

W ciągu roku powierzchnia handlowa LPP wzrosła o 17 proc. Pod koniec stycznia wynosiła 842 tys. mkw.

LPP posiada obecnie 6 marek: Reserved, Sinsay, House, Cropp, Mohito i Tallinder.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA