PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lubelskie centrum będzie bardziej eko

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 mar 2016 14:41

Lubelskie centrum będzie bardziej eko Atrium Felicity

Po ponad dwóch latach funkcjonowania Atrium Felicity na dobre wpisało się w lubelski rynek handlowy. Centrum nie zasypia jednak na laurach i planuje nowe inwestycje, m.in. w proekologiczne rozwiązania.

REKLAMA

– Nasze najważniejsze plany na trzeci rok funkcjonowania centrum to przede wszystkim dokończenie procesu komercjalizacji i wynajęcie ostatnich wolnych już lokali. Skupiamy się również na wprowadzaniu proekologicznych rozwiązań w centrum – jesteśmy w trakcie procesu certyfikacji BREEAM w zakresie podniesienia obecnej oceny dla naszego centrum do poziomu Level GOOD. Liczymy, że prowadzone przez nas akcje marketingowe, bogata oferta handlowa oraz stale rosnąca odwiedzalność obiektu pozwolą nam wzmocnić wiodącą pozycję na regionalnym rynku – podsumowuje Michał Nowakowski, dyrektor Atrium Felicity.

20 marca minęły dwa lata od otwarcia jednego z największych centrów handlowych w Lublinie i regionie – Atrium Felicity. W ciągu tego czasu w obiekcie pojawiły się nowe marki
i udogodnienia, a liczba klientów odwiedzających centrum stale wzrasta.

Po ponad dwóch latach funkcjonowania Atrium Felicity na dobre wpisało się w lubelski rynek handlowy. W centrum stale wzrasta odwiedzalność, a z prowadzonych analiz (m.in. tablic rejestracyjnych samochodów na parkingu centrum) wynika, że zakupy robią tu nie tylko mieszkańcy Lublina i regionu, ale również klienci zza wschodniej granicy – m.in. z Ukrainy.

Te czynniki przekładają się również na wysokie zainteresowanie sieci handlowych wynajmem lokali w obiekcie. Obecnie poziom komercjalizacji wynosi ponad 98 proc., a poza otwarciem kompleksu kinowego Cinema City z 9 salami w ostatnim czasie do grona najemców dołączyły takie marki, jak: Vision Express, Yves Rocher, Nc+, Costa Coffee, Shape, X-kom, szkoła językowa Lingua Club, szkoła tańca Iskra czy biuro podróży Rainbow Tours. Trwają negocjacje dotyczące wynajmu ostatnich wolnych lokali. W kwietniu w centrum zagości nowy najemca, który swoją ofertą wzmocni segment jubilerski, a sektor usług zostanie uzupełniony o dwie myjnie samochodowe - samoobsługową zewnętrzną oraz oferującą pełny zakres usług.

W ciągu dwóch lat funkcjonowania obiektu znacząco poprawiła się ilość udogodnień dla klientów oraz jego dostępność komunikacyjna. Jesienią ubiegłego roku uruchomiona została stacja miejskiego systemu wypożyczania rowerów, a przy współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego udało się również wprowadzić kilka dodatkowych linii autobusowych dojeżdżających do centrum oraz uruchomić nowy przystanek komunikacji miejskiej, zlokalizowany tuż przy obiekcie.

W najbliższym czasie planowane jest też stworzenie kolejnego przystanku przy al. Witosa, który będzie zlokalizowany bliżej centrum, co pozwoli zwiększyć bezpieczeństwo pieszych, przechodzących przez ruchliwą drogę dwupasmową. Liczne udogodnienia pojawiły się również wewnątrz obiektu. Zmieniona została strefa gastronomiczna, która zyskała więcej miejsc, dodatkowe oświetlenie, kącik dziecięcy oraz możliwość ładowania urządzeń mobilnych. W ostatnim czasie w centrum pojawiły się też standy multimedialne, na których klienci mogą w łatwy sposób sprawdzić nie tylko lokalizację poszczególnych sklepów, ale również informacje o aktualnych wydarzeniach w Atrium Felicity, promocjach oraz repertuarze kina i rozkładzie jazdy autobusów.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA