PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lublinianie czekają na Tarasy Zamkowe

  • Autor: Propertynews.pl
  • 14 maj 2014 09:31

Lublinianie czekają na Tarasy Zamkowe

Aż 96 proc. ankietowanych lublinian deklaruje, że odwiedzi centrum handlowo- rozrywkowe Tarasy Zamkowe w Lublinie, wynika z badań Millward Brown przeprowadzonych dla IMMOFINANZ Group - inwestora obiektu. Jako główne powody swojej decyzji podają ciekawość oraz dogodną lokalizację galerii w centrum miasta.

REKLAMA

Według respondentów biorących udział w „Badaniach potrzeb potencjalnych klientów centrum handlowo-rozrywkowego Tarasy Zamkowe w Lublinie" idealna galeria handlowa powinna posiadać duży wybór marek, zwłaszcza tych, które dotąd były nieobecne w Lublinie, wygodny parking oraz mieć szczególny wyróżnik na tle innych galerii - towary unikatowe, luksusowe lub niszowe.

Oferta Tarasów Zamkowych stanowić będzie doskonałą odpowiedź na oczekiwania lokalnego rynku. Już dziś w gronie najemców znajduje się oferta całej hiszpańskiej grupy Inditex, co jest wyjątkowe w regionie lubelskim. Jako jedyny na terenie Lubelszczyzny, właśnie w Tarasach Zamkowych, otwarty zostanie salon Zara Home. Również jako pierwszy w regionie pojawi się tutaj salon z ekskluzywną odzieżą francuskiej marki Waggon Paris.

Kluczowe czynniki wyboru Tarasów Zamkowych przez przyszłych klientów to atrakcyjność oferty sklepowej (54 proc. respondentów) oraz odpowiednia lokalizacja i dogodny dojazd (odpowiednio 37 proc. i 24 proc. badanych).

Aż 90 proc. badanych lublinian poszukiwać będzie w Tarasach Zamkowych sklepów z odzieżą marek popularnych. Sklepy obuwnicze i galanteria skórzana oraz sklepy kosmetyczne i apteki wskazuje 77 proc. ankietowanych, zaś 71 proc. deklaruje, iż odwiedzać będzie sklepy z muzyką, książkami, grami komputerowymi oraz z artykułami spożywczymi.

Jak wynika z badań, największą grupę klientów Tarasów Zamkowych - ponad 40 proc. - stanowić będą osoby w wieku 25-40 lat, posiadające wykształcenie średnie lub wyższe oraz mające stałą pracę. Druga co do wielkości grupa stanowiąca 15 proc. przyszłych klientów to
uczniowie i studenci odwiedzający galerię nie tylko w poszukiwaniu zakupów, ale także ze względu na możliwość atrakcyjnego spędzania wolnego czasu.

Raport Millward Brown „Badania potrzeb potencjalnych Klientów centrum handlowo- rozrywkowego Tarasy Zamkowe w Lublinie" przygotowany został na podstawie metody indywidualnych wywiadów w domach respondentów wspomaganych komputerowo (CAPI in home) oraz badań fokusowych. Do udziału w badaniu zaproszono osoby w wieku od 16 do 65 lat.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA