PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Luksus, moda i rozrywka. Galeria Północna zapełnia się

  • Autor: propertynews.pl
  • 01 sie 2016 11:11

Luksus, moda i rozrywka. Galeria Północna zapełnia się Galeria Północna w Warszawie

Niespełna rok przed otwarciem Galeria Północna została skomercjalizowana już w blisko 70 proc. Kto wejdzie w skład portfela najemców?

REKLAMA

Inwestor Galerii Północnej, grupa GTC, w drugim kwartale br. podpisał aż 30 umów z markami modowymi, sportowymi czy usługowymi na łączną powierzchnię 5500 mkw. Do grona najemców dołączyły m.in.: Pandora, Aldo, Wittchen, 4F, Dunkin’ Donuts oraz centrum medyczne Enelmed.

W galerii, której otwarcie planowane jest w II kwartale 2017 r., skomercjalizowało już 45,4 z 64 tys. mkw. powierzchni. Blisko 750 tys. osób mieszkających w zasięgu nowego obiektu zyska dostęp do produktów znanych marek. Inwestor szacuje, że blisko 80 proc. z nich będzie mogło dotrzeć do centrum autem w niespełna 10 minut.

Galeria będzie też miała swoje wyróżniki. Jest wśród nich koncept modowy Forever 21 – piąty pod względem wielkości dystrybutor odzieży w USA – który podpisał umowę najmu w GP jako pierwszą w Polsce. Na wschodnim brzegu Wisły nie zabraknie marek luksusowych, jak iSpot, Red Rubin, W. Kruk, Wittchen, Vistula czy Pandora.

Na handlowej mapie miasta Białołęka przez wiele lat traktowana była jako tzw. dzielnica sypialniana. Atrakcyjne ceny mieszkań, ukończenie Mostu Marii Skłodowskiej-Curie czy bogata oferta szkół i przedszkoli przyciągają jednak coraz większe rzesze nowych mieszkańców. A ich wymagania wobec infrastruktury handlowo-rozrywkowej rosną.

 – Struktura społeczna tej najszybciej rozwijającej się pod względem budownictwa mieszkaniowego dzielnicy Warszawy szybko się zmienia. Jest tu coraz więcej ludzi młodych, rodzin z dziećmi, osób, które chciałyby mieć taki sam dostęp do oferty handlowej jak np. mieszkańcy Mokotowa czy Wilanowa. Nowe centrum z bogatą i niedostępną tu wcześniej ofertą zaspokoi ich oczekiwania i pozwoli zaoszczędzić czas, jaki musieliby poświęcić na przejazd w celu zrobienia zakupów – podsumowuje Jacek Wachowicz, dyrektor ds. sprzedaży i najmu w GTC.

Klienci galerii będą mogli skorzystać nie tylko z oferty handlowej, ale także szeroko rozumianej oferty usługowej i rozrywkowej. Mieszkańcy Tarchomina zyskają m.in. pierwsze w okolicy kino – Cinema City. Będą mogli również wybrać się do jednego z wielu punktów gastronomicznych – Salad Story, KFC, Burger King, Subway, Olimp, Sevi Kebab, Grycan czy Dunkin’ Donuts. - Nie zapomniano też o najmłodszych mieszkańcach dzielnicy. Do ich dyspozycji będzie centrum zabaw czy popularny Smyk. Zielony dach Galerii Północnej będzie z kolei miejscem aktywnego wypoczynku, wpisującego się w rekreacyjny charakter okolicy. Powstanie centrum wzmocni również ofertę opieki medycznej w dzielnicy - dodaje Jacek Wachowicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.