PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Luksus po polsku. Co przyciąga marki z górnej półki?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 20 paź 2016 12:51

Luksus po polsku. Co przyciąga marki z górnej półki? Ethos

W czasach gdy concierge, torebka Louis Vuitton i własny jacht są już standardem w świecie luksusu, aby wyróżnić się na tym rynku, trzeba celować wyżej. Na Zachodzie prym wiodą wyrafinowane sposoby wydatkowania pieniędzy, a w Polsce?

REKLAMA

Luksus, choć nie jest niezbędny do życia, ma inną bardzo ważną funkcję: kreuje potrzeby. Jest przecież nie dla wszystkich, ale dla wybranych. A tych w naszym kraju jest z roku na rok coraz więcej.

Wisienką na torcie luksusu jest segment osób tak zwanych HNWI (ang. high net worth individuals), czyli najbogatszych konsumentów. Grupę tę tworzą posiadacze płynnych aktywów o wartości przekraczającej milion dolarów. Jak wynika z raportu Credit Suisse, w Polsce w 2015 roku mieszkało 43 tys. osób, które można zaliczyć do kategorii HNWI.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA