PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Luksus w outletach

  • Autor: Propertynews.pl
  • 27 mar 2015 11:31

Luksus w outletach

Coraz więcej luksusowych marek decyduje się na sprzedaż swoich kolekcji w outletach, w niższych cenach. Ostatnio taki format wybrała firma Michael Kors.

REKLAMA

W Polsce działa kilka regularnych sklepów z logo Michael Kors, m.in. w poznańskim Starym Browarze, gdyńskim i warszawskim Klifie czy warszawskiej Galerii Mokotów.

26 marca br. ruszył pierwszy salon tej sieci w formie outletowej - w Fashion House Outlet Centre Warsaw w Piasecznie. Zajmuje 300 mkw.

Fashion House w Piasecznie jest zarządzany przez Peakside Polonia Management. - Nasz outlet w Piasecznie zaspokaja rosnące aspiracje klientów, głównie z Warszawy i okolic - mówi Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail, Peakside Polonia Management. - W odpowiedzi na ich potrzeby, od kilku lat, konsekwentnie rozwijamy sektor marek premium, który dziś tworzy, niespotykana w innych centrach wyprzedażowych, liczba salonów z modą luksusową. Pozyskanie takiego najemcy jak Michael Kors to krok milowy w realizacji obranej strategii oraz potwierdzenie naszego przekonania, że dzięki unikalnej ofercie najemców tworzymy najlepsze obecnie, centrum outlet w Polsce - komentuje Dawid Rutkowski.

Michael Kors to marka znana głównie z wysokiej jakości luksusowych toreb. Sam projektant swój styl opisuje tak: Moja praca polega na wykombinowaniu, czego chce kobieta, zanim jeszcze tego zapragnie. To, co robię, to odpowiadanie na problemy: mam randkę, mam spotkanie z przyjaciółkami, mam 42 lata i nie chcę wyglądać ani jak moja córka, ani jak moja matka itp.

Jak widać amerykański kreator potrafi perfekcyjnie przewidzieć potrzeby kobiet na całym świecie, skoro spośród 31 milionów zapytań o popularne domy mody w Google, aż 19,6 proc. dotyczyło właśnie Michaela Korsa jak doniósł Digital Luxury Group w 2013 roku. Internautów najbardziej interesowały torebki i portfele projektanta. 

  • Gabriella 2015-08-13 00:42:40
    Droga Anko, asortyment w outletach jak sama nazwa mówi, to modele sprzed kilku lat. W tym czasie większość marek, zmienia logo / inne elementy widoczne na torebkach czy portfelach.

    Mam torebki Korsa sprzed kilku lat i wchodząc do outletu w Piasecznie były takie same modele jakie posiadam.

    Polecam zaglądać, ostatnio kupiłam torebkę za jedyne 369 zł. Piękna, zielona, skóra saffiano. Wcześniejsza cena 1650 zł.

    Trzeba trafić, nie wszystko jest warte swojej ceny, ale są perełki. Portfele od 200 zł., etui na karty/wizytówki 89 zł., mała torebeczka na łańcuszku 250 zł.

    Aktualnie trwa letnia wyprzedaż, udanych zakupów :)
  • gość 2015-07-31 01:56:05
    Torebka ktora kupilam w sklepie Michaela Korsa na 5th Avenue przy Rockefeller Center jest rowniez made in China. Tak jak i inne akcesoria i ubrania.
  • anka 2015-04-21 17:10:40
    Wszystko made in China. Torby zmienione, szyte specjalnie pod Outlety. Nie wyglądają jak te na stronie firmowej MICHAELA KORSA -niestety.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA