PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Luksusowe butiki z biżuterią zmienią wystrój

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 sie 2013 12:37

Biżuteryjna firma Swarovski zmienia wystrój swoich salonów sprzedaży. W nowej architektonicznej stylistyce "Crystal Forest" na razie funkcjonuje tylko kilka butików. Niedługo metamorfozę przejdzie kolejny w Warszawie.

REKLAMA

Pierwszym salonem, który zmienił wystrój, był salon Swarovski w Galerii Mokotów. - Koncept Crystal Forest jest bardzo pozytywnie odbierany przez naszych klientów i równie pozytywnie przekłada się to na wzrost obrotów, tak jak to miało miejsce w w Galerii Krakowsiej. Kolejna lokalizacja, która przejdzie przemianę, to Złote Tarasy - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Wioleta Woroniecka, przedstawicielka firmy Swarovski.

Nowa koncepcja Crystal Forest wprowadzona będzie do wszystkich sklepów Swarovski w Polsce. Zmianie nie ulegnie jednak wielkość powierzchni handlowej sklepów. Obecnie liczą one od 40-50 mkw.

Pierwszy koncept „Crystal Forest" został wprowadzony we flagowym salonie marki Swarovski w tokijskiej dzielnicy Ginza w 2008 r. Wkrótce zmiany przeszły kolejne salony - na Polach Elizejskich w Paryżu, w Londynie, Madrycie, Szanghaju i Sydney. 

Twórca koncepcji „Crystal Forest" - Tokujin Yoshiok użył światła dla stworzenia efektu przypominającego blask szlifowanego kryształu. Właściciele marki twierdzą, że zmiana wystroju pozytywnie przekłada się na wyniki kryształowego biznesu.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA