PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Luksusowe butiki z biżuterią zmienią wystrój

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 sie 2013 12:37

Biżuteryjna firma Swarovski zmienia wystrój swoich salonów sprzedaży. W nowej architektonicznej stylistyce "Crystal Forest" na razie funkcjonuje tylko kilka butików. Niedługo metamorfozę przejdzie kolejny w Warszawie.

REKLAMA

Pierwszym salonem, który zmienił wystrój, był salon Swarovski w Galerii Mokotów. - Koncept Crystal Forest jest bardzo pozytywnie odbierany przez naszych klientów i równie pozytywnie przekłada się to na wzrost obrotów, tak jak to miało miejsce w w Galerii Krakowsiej. Kolejna lokalizacja, która przejdzie przemianę, to Złote Tarasy - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Wioleta Woroniecka, przedstawicielka firmy Swarovski.

Nowa koncepcja Crystal Forest wprowadzona będzie do wszystkich sklepów Swarovski w Polsce. Zmianie nie ulegnie jednak wielkość powierzchni handlowej sklepów. Obecnie liczą one od 40-50 mkw.

Pierwszy koncept „Crystal Forest" został wprowadzony we flagowym salonie marki Swarovski w tokijskiej dzielnicy Ginza w 2008 r. Wkrótce zmiany przeszły kolejne salony - na Polach Elizejskich w Paryżu, w Londynie, Madrycie, Szanghaju i Sydney. 

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA