PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Magnolia stawia na różnorodność

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 mar 2017 14:31

Magnolia stawia na różnorodność Martes Sport

Do grona najemców Magnolia Park dołączyły właśnie dwie nowe marki - Martes Sport i Rainbow Tours. Tym samym galeria po raz kolejny wzbogaciła swoją ofertę handlowo-usługową.

REKLAMA

Martes Sport to sieć wielkopowierzchniowych sklepów sportowych. Zajmuje się sprzedażą odzieży, obuwia oraz sprzętu renomowanych firm, między innymi: Adidas, Arena, Hi-Tec, Magnum, Nike, Iguana, Puma, The North Face czy własnej marki Martes. Sieć funkcjonuje na rynku od 1997 roku. Sklep w Magnolia Park znajduje się na 1. piętrze, tuż obok salonu Decimas. Zajmuje powierzchnię 820 mkw.

- Martes Sport to kolejna marka z sektora sportowego w Magnolia Park. Aktywność fizyczna stanowi coraz ważniejszą część życia naszych klientów. Ten trend znajduje odzwierciedlenie w naszej ofercie, która dzięki zaufaniu najemców jest najbardziej różnorodna na Dolnym Śląsku – mówi Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland.

Warto przypomnieć, że Magnolia Park ma w swojej ofercie pierwszy w regionie Decimas, a także największy salon Nike. Produkty sportowe proponują również: 4F, Adidas, City Sport Partner, Decathlon, Hobby4Men.com, Intersport, Jack Wolfskin, New Balance, Pafoscan Sport, Reebok, Sizeer czy The North Face.

W Magnolia Park swój lokal otworzyła również marka Rainbow Tours. Firma jest jednym z liderów rynku turystycznego w Polsce. Oferuje wycieczki własne oraz produkty innych touroperatorów. W największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku Rainbow Tours zajęło lokal o powierzchni 22 mkw. Biuro znajduje się na parterze, naprzeciwko hipermarketu Tesco. To kolejny tego typu lokal w Magnolia Park. Ofertę uzupełniają biura podróży Itaka, Pagart Tour i TUI.

- Klienci galerii handlowych oczekują kompleksowej oferty, możliwości załatwienia wielu spraw pod jednym dachem. Magnolia Park dobrze wpisuje się w te potrzeby. Różnorodność to nasza siła, która przyciąga klientów z całego regionu i sprawia, że jesteśmy miejscem atrakcyjnym z punktu widzenia najemców – dodaje Małgorzata Słowik.

Warto przypomnieć, że w ostatnim czasie w największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku otwarto Centrum Tańca Champion Team oraz Centrum Medyczne Magnolia Park.

Magnolia Park liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA