PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Makro będzie zwiększało udział na polskim rynku

  • dlahandlu.pl
  • 27 sie 2013 13:27

Chcę jasno przekazać, że oddział Makro zostaje w Polsce i zamierza konkurować na tym rynku w długofalowej perspektywie. Jesteśmy tu, żeby zwiększać nasze udziały w rynku i naszą obecność. Jeżeli na rynku pojawią się ciekawe propozycje konsolidacji, na pewno będziemy analizować je dokładnie pod kątem tego, jak mogłyby służyć strategicznemu rozwojowi naszej oferty B2B - deklaruje David Boner, prezes Makro Polska w wywiadzie dla portalu dlahandlu.pl

REKLAMA

Prezes Makro wskazuje, że nie ma większego znaczenie czy będzie to operator warszawski, regionalny czy ogólnopolski. - Jeśli spojrzymy na obecność Makro w Polsce pod względem geograficznym, można powiedzieć, że zawsze istnieje szansa na wzmocnienie naszego biznesu w różnych częściach kraju i zwiększenie udziałów w rynku. Jeżeli pojawi się ciekawa oferta podmiotu o właściwej dla nas wielkości i skali działania na pewno zechcemy ją bacznie prześledzić - podkreśla.

- Naszym strategicznym i jasno sprecyzowanym celem są nasi klienci. Przez te pierwsze sześciu miesięcy mojej obecności w Polsce byłem bezpośrednio zaangażowany w osobiste spotkania z naszymi docelowymi odbiorcami, klientami hal Makro. Byłem na spotkaniach z Łodzi, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Warszawie, Szczecinie, Lublinie czy Radomiu. Ze wszystkich tych rozmów zarówno z klientami działu HoReCa jak i z handlu niezależnego wynika, że Makro ma bardzo silną i dobrze postrzeganą markę. To jest bezpośredni przekaz od klientów. Jeśli zastanawiam się nad innymi ważnymi źródłami sukcesu rynkowego firmy to niewątpliwie takim składnikiem jest dobry i mocny zespół pracowników Makro - komentuje Boner.

- Właśnie zakończyliśmy projekt, który badał zaangażowanie pracowników. Czekam na pełne wyniki tego badania, ale wiem, że kwestionariusz wypełniło ponad 80 proc. naszych pracowników. Odgrywają oni fundamentalną rolę w kształtowaniu pozycji rynkowej firmy i jej sukcesie. Swoją pozycję Makro będzie więc budowało w oparciu o te czynniki: silną markę i dobry zespół pracowników, którzy będą dobrze odpowiadać na potrzeby klientów. Moją rolą jest umacnianie jednego jak i drugiego składnika naszego sukcesu. Będę się zatem skupiał na tym, aby moja drużyna zapewniła pełną ofertę dla naszych klientów, nie tylko w tradycyjnym ujęciu biznesu w halach cash&carry, ale także dostarczając towar do klientów, rozwijając franczyzowy koncept Odido, czy też doskonaląc ofertę dla sektora HoReCa. Będę się skupiał na tym jasnym celu, a nie na tym co w tym czasie robi konkurencja. Nasz cel i plan jest jasny - zaznacza David Boner.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA