PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Makro skupi się na remontach i remodelingu już działających obiektów

  • dlahandlu.pl
  • 04 wrz 2013 13:12

To co nastąpi w sektorze handlowym w Polsce w najbliższych latach to gruntowna konsolidacja rynku, mam na myśli tak branżę hurtową, jak i detaliczną z hipermarketami, dyskontami, supermarketami i sklepami osiedlowymi. Będziemy obserwować zachodzące procesy, aby wykorzystać ewentualne okazje do przyspieszenia rozwoju sieci Makro w Polsce - mówi David Boner, prezes Makro Polska w wywiadzie dla portalu dlahandlu.pl

REKLAMA

- Konsolidacja jest jednym istotnych elementów naszej strategii rozwoju. Kluczową sprawą jest dla mnie to, że naszą działalność na polskim rynku traktujemy w sposób długoterminowy. Jesteśmy tutaj od wielu lat i planujemy pozostać inwestować i utrzymać silną pozycję na rynku hurtowym i dynamicznie rozwijać sieć sklepów OdiDo - tłumaczy Boner.

- Będziemy także inwestować, nie planujemy jednak przyspieszenia rozwoju organicznego, ale skupimy się głównie na remontach i remodelingu już działających obiektów, tak aby działały bardziej efektywnie, generowały większe oszczędności i zyski. Będziemy inwestować w innowacyjne rozwiązania, które mają poprawić konkurencyjność prowadzonego biznesu w Polsce. Obecnie prowadzimy kilka takich projektów, m.in. inwestujemy w zdrowie i bezpieczeństwo, także w przypadku naszych produktów, tego właśnie oczekują klienci - zapowiada David Boner.

- Co ciekawe nasza obecna nazwa Makro Cash&Carry nie oddaje w pełni tego co oferujemy i jak się zmieniamy, np. bardzo mocno rozwijamy i będziemy nadal rozwijać usługę serwisową, która oznacza możliwość dowozu towaru do sklepów klientów. Wprowadzenie tej usługi wymusiło zmiany w ramach całego łańcucha dostaw - musieliśmy m.in. zreorganizować pracę ludzi i usprawnić logistykę. Na razie usługa jest skierowana do właścicieli sklepów Odido, niezależnych detalistów oraz do branży gastronomicznej. Z ponad 2000 placówek Odido korzysta z niej co piąta. Szacujemy, że do 2015 r. podwoimy liczbę klientów, którym dostarczamy towar na miejsce - wyjaśnia prezes Makro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA