PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Małe miasta wciąż mają potencjał

  • Autor: Cezary Szczepański
  • 21 paź 2015 11:06

Małe miasta wciąż mają potencjał Jarosław Dębowiak, członek zarządu w Grupie Eyemaxx Development

Inwestycje handlowe w miastach do 20 tys. mieszkańców wyrastały w ostatnich latach jak grzyby po deszczu. Na mapie Polski wciąż pozostają jednak "białe plamy". - Mieszkańcy małych miast nie chcą już tracić czasu i podróżować 50 czy 100 kilometrów do większej aglomeracji - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Jarosław Dębowiak, członek zarządu w Eyemaxx Development.

REKLAMA

- Parki Handlowe Mybox budujemy w mniejszych miastach w otoczeniu już funkcjonujących operatorów spożywczych, takich jak Lidl, Kaufland czy Biedronka i właśnie w takich lokalizacjach zdecydowaliśmy się wybudować Parki Handlowe Mybox w Oławie i Namysłowie - tłumaczy Jarosław Dębowiak, członek zarządu w grupie Eyemaxx Development.

Jak dodaje, na podobne inwestycje jest wciąż potencjał w mniejszych miastach. - Widzimy, że nadal jest zapotrzebowanie na takie obiekty handlowe w mniejszych miastach, liczących od 20 tys. mieszkańców - komentuje.

Przepis na sukces

Jarosław Dębowiak zdradza także przepis na sukces inwestycji. - Dobrze funkcjonujący i znany na rynku operator spożywczy w danej lokalizacji to największy atut działki. Operator spożywczy wraz z precyzyjnie dobranym mixem najemców powinien stworzyć optymalną ofertę dla mieszkańców danego miasta. Całokształt wszystkich czynników, począwszy od lokalizacji, dobrego skomunikowania obiektu z drogami dojazdowymi, kompatybilna oferta handlowa, wygodny parking, wpływa na komfort zakupów klientów oraz powoduje, że klient powraca i przyzwyczaja się do miejsca - wylicza.

Potencjał małych centrów i parków handlowych w mniejszych lokalizacjach będzie dalej rósł. - Generalnie handel zmierza w takim kierunku, aby być jak najbliżej konsumenta, w zasięgu ręki. Mieszkańcy małych miast nie chcą już tracić czasu i podróżować 50 czy 100 kilometrów do większej aglomeracji, chcą mieć znane marki dostępne w swoim mieście - tłumaczy Jarosław Dębowiak.

Dlatego interesujące są miasta oddalone od większych aglomeracji i bez funkcjonujących centrów handlowych. - Nasze obiekty Mybox Namysłów położony w województwie opolskim i Mybox Oława w województwie dolnośląskim są tego dobrym przykładem - dodaje.

Sztuka komercjalizacji

Mniejsze miasta najczęściej nie są dobrze postrzegane przez wiele sieci handlowych. To może utrudniać wynajem lokali. Jak zauważa Dębowiak, takie lokalizacje mają jednak inną zaletę. - W naszych Parkach Handlowych Mybox obecne są zarówno sklepy znanych i cenionych na polskim rynku marek, jak i sklepy prowadzone przez miejscowych przedsiębiorców - mówi członek zarządu Eyemaxx.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA