PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Maleje znaczenie Tesco w Wielkiej Brytanii

  • Autor: The Grocer
  • 01 lip 2014 15:47

Udziały Tesco w brytyjskim rynku zmalały z 30,3 proc. przed rokiem do 28,9 proc. w analizowanym okresie - poinformował "The Grocer", powołując się na wyniki panelu Kantar Worldpanel.

REKLAMA

Przypomnijmy, oficjalne wyniki ogłoszone przez Tesco 4 czerwca bieżącego roku pokazywały spadek sprzedaży like-for-like (z wyłączeniem paliw) w pierwszym kwartale 2014/2015 (marzec, kwiecień, maj 2014 r.) w Wielkiej Brytanii o 3,7 proc. Dla całej grupy spadek ten wyniósł 3,2 proc, podczas gdy w Polsce zanotowano wzrost sprzedaży like-for-like o 0,5 proc.

Jak pokazują wyniki panelu Kantar Worldpanel, w czasie gdy sprzedaż Tesco maleje, dobre wyniki notują konkurencyjne sieci: Sainsbury's (wzrost sprzedaży o 3 proc. i udziałów w rynku z 16,6 proc. rok temu do 16,7 proc.) i Asda (wzrost sprzedaży o 3,6 proc. przy wzroście udziałów w rynku z 16,9 proc. do 17,1 proc.). Spadła natomiast sprzedaż sieci Morrisons (-3,8 proc. w ciągu przebadanych 12 tygodni; spadek udziałów w rynku z 30,3 proc. przed rokiem do 28,9 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA