PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Malta przejdzie metamorfozę. Stawia na miejsce spotkań, kultury i zakupów przy okazji

Malta przejdzie metamorfozę. Stawia na miejsce spotkań, kultury i zakupów przy okazji
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 sie 2019 13:49

Galeria Malta odchodzi od tradycyjnie rozumianego retailu na rzecz tworzenia galerii społecznościowej. Mieszkańcy Poznania nie potrzebują kolejnej, typowej galerii handlowej – jak wynika z przeprowadzonych badań.  Potrzebują raczej miejsca, w którym będą mogli równie dobrze odpocząć, spotkać się ze znajomymi, obejrzeć wystawę, pójść do kina, spędzić czas, uprawiając ulubiony sport, a przy tym zrobić zakupy. Dzięki zaplanowanej skali zmian i w połączeniu z potencjałem, jaki daje lokalizacja Galerii Malta ma powstać wielofunkcyjny obiekt ze starannie dobraną ofertą handlową i rozwiniętą strefą rozrywkowo-wypoczynkową.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 sie 2019 13:49

– Handel będzie najlepiej funkcjonował, gdy zostanie zlokalizowany na parterze oraz w zachodniej części pierwszego piętra Galerii. Taka koncentracja pozwoli na zachowanie płynnego przepływu klientów, łatwiejszą, intuicyjną nawigację po obiekcie oraz skupienie funkcji handlowej w jednym miejscu. Naszym klientom dostarczymy szeroką ofertę zakupową, uzupełnioną o miejsca do wypoczynku, pracy, jedzenia, organizacji wydarzeń kulturalnych i wystaw – dodaje Monika Idźkowska, dyrektor działu Asset Management, Sierra Balmain. 

W Galerii Malta nie zabraknie dotychczasowych, popularnych miejsc rozrywki, jednak ich portfolio będzie się znacząco rozwijać, uzupełniając dotychczasową ofertę centrum – otwarty w czerwcu Lider Plac Zabaw, 10-salowe Multikino, największy w Poznaniu klub squasha, dwa escape room’y, Poznańską Szkołę Akrobatyki, klub fitness Saturn, a wkrótce także nowoczesną placówkę medycznej sieci enel-med. 

Galeria od lat buduje swoją tożsamość w świadomości mieszkańców Poznania jako znane i lubiane centrum, przyjazne rodzinom. Okalające centrum tereny od zawsze stanowią tętniącą życiem przestrzeń, pełną pozytywnej energii, radości i bliskości natury. To miejsce przyjazne, otwierające się na otoczenie, żyjące w harmonii z tym, co znajduje się dookoła. Nowe inwestycje pozwolą w pełni wykorzystać atuty lokalizacji, tworząc coraz bardziej kreatywne i z czasem najbardziej dynamiczne miejsce w Poznaniu. Strategia rozwoju Malty zakłada stworzenie wyjątkowej destynacji na mapie Poznania. Nowej przestrzeni miejskiej, zarówno z funkcjonalnego, jak i architektonicznego punktu widzenia.

– Zaczynając pracę nad nową strategią rozwoju Galerii Malta, chcieliśmy ją zdefiniować na nowo. Punktem wyjścia było zrozumienie ewoluujących potrzeb naszych klientów oraz roli centrum jako instytucji społecznej i jej poszczególnych funkcji. Myślę, że dobrze je przeanalizowaliśmy, czego wynikiem będzie nowy design, oferta handlowa i gastronomiczna, jak również podejście do Klienta. Centrum zmieni się w coś, czego w Poznaniu i nigdzie indziej jeszcze nie było! Pragniemy, aby charakter tego miejsca, a zwłaszcza niezwykła lokalizacja Galerii Malta jeszcze lepiej służyła mieszkańcom Poznania w realizacji ich najróżniejszych potrzeb i pragnień. Wierzymy w siebie, w nasz twórczy i organizacyjny potencjał – komentuje zmiany Lech Polański, dyrektor centrum. 

 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Jakub 2019-08-16 19:16:29
    Przecież to na maksa artykuł sponsorowany. A gdzie informacja, że otwarte 2 lata temu centrum Posnania (jakieś kilkaset metrów od Malty) zabrało jej większość klientów. Ile obecnie jest pustostanów - 30 proc. czy więcej? I to jest powód zmiany, anie jakieś tam badania i inne bajery

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.238.194.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.