PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Manufaktura bije rekordy

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 01 mar 2018 12:08

Manufaktura bije rekordy Aleja Dobrego Smaku, Maunfaktura

Rok 2017 upłynął w Manufakturze pod kątem usprawnień i podnoszenia komfortu gości. Wymieniono m.in. ławki drewniane i metalowe na rynku, rozszerzono strefę wi-fi – teraz z darmowego internetu można korzystać także w strefie food court oraz na rynku. Zadbano również o wygodę kierowców – na parkingach pojawiły się nowe, jeszcze lepiej widoczne słupki, poprawiające organizację parkowania. W 2017 Manufaktura zanotowała też kolejny rekord frekwencji, zdecydowanie przekraczając próg 20 milionów gości.

REKLAMA

Część działań jest mniej widoczna dla klientów, ale niezwykle ważna z perspektywy ochrony środowiska czy obniżenia kosztów utrzymania obiektu. To m.in. zakup nowych pras do zgniatania kartonów, wymiana oświetlenia na energooszczędne LED-y (kolejny etap), czy modernizacja sieci CCTV. Wymiernym wynikiem wdrażanych energooszczędnych rozwiązań jest zmniejszenie zużycia mediów: w latach 2013-2017 odnotowano spadek zużycia energii elektrycznej o 14 proc., spadek zużycia wody o 13 proc., spadek zużycia energii cieplnej o 9 proc..

Rekordowa frekwencja i rekordowe obroty

Statystyki za 2017 robią  wrażenie: ponad 20 milionów gości, 22 nowych najemców, ponad 30 modernizacji, do tego 100 dużych wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych.

W samym tylko grudniu 2017, do Manufaktury wybrały się 2 miliony gości, czyniąc ten miesiąc rekordowym w historii.  Ostatni miesiąc 2017 był lepszy w perspektywie rok do roku aż o ponad 7 proc.

Statystyki pokazują, że jak co roku, najwięcej gości odwiedza Manufakturę w soboty – 18,1 proc., choć wysoka frekwencja utrzymuje się przez cały tydzień.

Ogromnie cieszy także rekord obrotów – poprzedni, również rekordowy wynik za 2016, w minionym roku udało się poprawić aż o 6,9 proc.!

Kolejnym rekordem była sprzedaż kart podarunkowych Manufaktury. Aż 23 333 osób uznało, że najlepszym prezentem jest właśnie karta podarunkowa do wykorzystania na terenie całego kompleksu.

Za tym sukcesem z pewnością stoi wiele czynników: umiejętne zarządzanie obiektem, oferta handlowa i rozrywkowa, a także przemyślane i znakomicie zorganizowane eventy.

Jak Łódź, to Manufaktura!

W 2017 do grona najemców Manufaktury dołączyły 22 topowe polskie i światowe marki. Wiele z nich, jak choćby Converse, Le Creuset, Wittchen Travel, Łukasz Jemioł, Ćmielów Chodzież, Celebrity wybrało Manufakturę na swój debiut w Łodzi. Nie należy zapominać też o stale poszerzającej się ofercie gastronomicznej – w minionym roku Manufaktura wzbogaciła się o nowe lokale na rynku: Whiskey in The Jar, Faktura, Manu Cafe, Bobby Burger i długo oczekiwaną – największą w Polsce – kawiarnię Starbucks. W strefie food court pojawił się ciekawy koncept oferujący zdrowe przekąski w formule fast food, czyli Green It.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.