PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Manufaktura dla Millenialsów

Manufaktura dla Millenialsów
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 sty 2019 15:45

Są zabiegani, dużo pracują, ale nie brakuje ich też w dużych centrach handlowych. Takich jak Manufaktura, którą milenialsi, czyli 20-30 latkowie, często wybierają na miejsce spotkań i zakupów. Choć młodzi ludzie mają często zupełnie inne nawyki zakupowe i oczekiwania niż ich rodzice, tutaj czują się dobrze, nie tylko przy kawie, ale także jako kupujący.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 sty 2019 15:45

Millenialsi dużo czasu spędzają w sieci i stamtąd czerpią większość informacji, także tych dotyczących nowych trendów. Reklamy przeglądają najczęściej na urządzeniach mobilnych, rzadziej w prasie czy telewizji, korzystają z aplikacji. To całkowicie zmienia sposób ich komunikacji. I to właśnie zauważa Manufaktura, tworząc specjalne strategie marketingowe kierowane do młodych klientów, uruchamiając aplikację mobilną, czy umiejętnie wykorzystując social media.

Jeszcze ważniejsze jest dostosowanie oferty sprzedażowej centrum do potrzeb różnych grup wiekowych. Manufaktura wie czego oczekują klienci i bierze to pod uwagę zapraszając do współpracy nowych najemców.

Za przykładem centrum często idą najemcy, którzy starają się targetować swoje działania marketingowe tak, by trafiały do konkretnej grupy klientów. Przykładem umiejętnego wykorzystania takich metod może być marka Tezenis, która właśnie otworzyła sklep swojej sieci w Manufakturze. Tezenis, który chce dotrzymać kroku obecnym czasom i wyjść naprzeciw oczekiwanym młodych, prowadzi politykę „fast fashion” – wymienia kolekcję w swoich sklepach co dwa miesiące.

Silną cechą marki jest komunikacja z klientem, szczególnie komunikacja za pomocą social mediów. Profil Tezenis na Instagramie obserwuje półtora miliona ludzi na świecie, na Facebooku profil firmy ma prawie dwa i pół miliona fanów. Ambasadorką marki w Polsce została Maffashion – znana blogerka modowa. Te wszystkie działania sprawiają, że marka wciąż zdobywa nowych młodych klientów.

Łódzki salon Tezenis w Manufakturze stawia też na efektowny przekaz informacji i digitalizację – już w wejściu do butiku klientów wita wielki ekran zachęcający nową ofertą, za kasami znajdują się trzy kolejne monitory wyświetlające ten przekaz.

Sklep Tezenis w Manufakturze, jest jedynym salonem marki w regionie.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • millenials 2019-01-29 11:02:20
    20 latkowie nie sa millenialsami

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.246.164
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.