PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Manufaktura rekordów

  • Autor: propertynews.pl
  • 09 lut 2017 14:29

Manufaktura rekordów Manufaktura

Miniony rok był ważny i bardzo udany dla Manufaktury w Łodzi. Obiekt obchodził 10-lecie istnienia, co wiązało się m.in. z rekomercjalizacją. W Manufakturze pojawiło się ponad 30 nowych marek. Padły też rekordy frekwencji i obrotów.

REKLAMA

W 2016 roku otwarto aż 32 nowe sklepy, restauracje i punkty usługowe. – Najbardziej cieszy, że takie marki jak US Polo, Steve Madden i Forever 21 zdecydowały się na debiut na polskim rynku właśnie w Manufakturze. To świadczy o prestiżu naszego obiektu i o tym, jak wysoko oceniana jest przez najemców – wyjaśnia Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relations Manager Manufaktury. Do grona marek Manufaktury dołączyły także takie brandy jak Michael Kors, Hego’s, Superdry, Swarovski, TK Maxx i Hebe. Cieszy również duże wzmocnienie segmentu beauty. Portfolio marek kosmetycznych uzupełniły MAC Cosmetics, The Body Shop, Origins i Kiehl’s. – Poszerzenie oferty kosmetycznej umocniło pozycję Manufaktury jako miejsca, kojarzącego się z dużym wyborem produktów do pielęgnacji i makijażu – cieszy się Anna Łajszczak-Kucharska.

Najemcy stali w uczuciach

Zdecydowana większość z 300 najemców Manufaktury przedłużyła umowy na kolejne lata – część zdecydowała się na relokację, a blisko 50 punktów przeszło lifting wnętrz. – W ten sposób duża część najemców zaprezentowała u nas najnowsze koncepty wnętrzarskie i to sklepy z Manufaktury stały się wzorcami dla dalszych zmian i rebrandingów czołowych marek – dodaje Anna Łajszczak-Kucharska.

Zmiany w ofercie handlowej, nie powstrzymały Manufaktury przed kolejną edycją „Salesman of the year”, czyli badania jakości obsługi klienta we wszystkich punktach w Manufakturze. Zeszłoroczny, i tak wysoki, wynik udało się poprawić aż o 9% w skali całego obiektu. Badanie przebiega dwuetapowo – najpierw sprzedawcy sprawdzani są w badaniu typu „Tajemniczy Klient”, w drugim etapie wkraczają eksperci zachowań konsumenckich, którzy wnikliwie analizują postawy sprzedażowe zespołów w poszczególnych sklepach i punktach usługowych. W tym roku tytuł „Salesman of the year” trafił do salonu Yves Rocher.

Rekord frekwencji

Rok 2016 był też rekordowy pod względem frekwencji. Manufakturę odwiedziło 20 milionów gości. Zanotowano też rekord obrotów – te były wyższe o ponad 3 proc. w stosunku do 2015 r., który również był rekordowy. – Wśród akcji prosprzedażowych, z pewnością warto wspomnieć organizowany po raz pierwszy Black Friday. Zniżki w sklepach oraz loteria samochodu sprawiły, że sezon na poszukiwanie prezentów gwiazdkowych nasi goście rozpoczęli wcześniej niż w latach ubiegłych – dodaje Anna Łajszczak-Kucharska.

Cieszy również rekord w sprzedaży kart podarunkowych Manufaktury. W 2016 roku do rąk klientów obiektu trafiło blisko 20 tysięcy kart przedpłaconych, co jest absolutnym dotychczasowym rekordem. W samym tylko grudniu, przed świętami, sprzedano ponad 6 tys. kart, co oznacza, że zakupy w Manufakturze są najbardziej pożądanym prezentem gwiazdkowym pod łódzkimi (i nie tylko!) choinkami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.