PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

MarcPol będzie inwestować w segment convenience

  • Autor: propertynews.pl
  • 09 lip 2014 11:52

MarcPol będzie inwestować w segment convenience

MarcPol rozszerza strategię rozwoju sieci o małe sklepy osiedlowe typu convenience. Nowy koncept sklepów o powierzchni od 200. do 400. mkw., ma wyróżniać się na rynku szeroką ofertą produktów świeżych od polskich dostawców.

REKLAMA

MarcPol poszukuje nowych lokalizacji oraz możliwości współpracy z istniejącymi sklepami. W najbliższym czasie zostanie sfinalizowanych 12 umów najmu pod sklepy w nowym formacie. Jednocześnie spółka nie zwalnia tempa ekspansji w segmencie supermarketów oraz kontynuuje inwestycje na rynku centrów handlowych. MarcPol zarządza obecnie 70 sklepami, wśród których 59 stanowią supermarkety, a 11 to sklepy typu convenience.

Bardzo dobre wyniki osiągane przez małe sklepy oraz zmieniające się potrzeby i oczekiwania klientów, skłoniły firmę do rozszerzenia strategii rozwoju na najbliższe lata. - Do tej pory rozwój sklepów typu convenience nie był priorytetem MarcPolu. Ze względu na to, że skutecznie konkurujemy w segmencie supermarketów oraz odbieramy wielu klientów zagranicznym sieciom dyskontów i hipermarketów, w planach rozwojowych nie uwzględnialiśmy inwestycji w małe powierzchnie handlowe. - mówi Iwona Zarucka, wiceprezes zarządu spółki.

- MarcPol to firma, która uważnie obserwuje i analizuje zmiany na rynku oraz dostosowuje swoją ofertę do oczekiwań polskich klientów. Nasze badania pokazują, że żadna sieć sklepów typu convenience nie jest w stanie zapewnić im satysfakcjonujących zakupów blisko domu. Z tego powodu podjęliśmy decyzję o zmianie strategii rozwoju MarcPolu, rozszerzając nasz koncept o małe sklepy, do których klienci będą mogli ‘zjechać' na zakupy przysłowiową windą w kapciach. Nasze nowe sklepy zagwarantują im najwyższej jakości polskie produkty sprzedawane w tradycyjny sposób, co Polacy cenią najbardziej. Co ważne - będą one pochodziły z naszego krajowego rynku, czyli od polskich producentów, którzy codzienne będą je dostarczali bezpośrednio do sklepów. Posiadamy 26-letnie doświadczenie w zarządzaniu produktami świeżymi, nasza wiedza przekłada się na maksymalne skracanie łańcucha dostaw, przy jednoczesnej kontroli jakości - to daje nam zdecydowaną przewagę konkurencyjną. Jesteśmy dodatkowo w 100 proc. polską firmą, która wspiera rodzimych producentów - dodaje Wiceprezes Zarządu MarcPol.

Sieć w najbliższym czasie planuje sfinalizowanie umów najmu 12 nowych lokalizacji w Warszawie. W spectrum zainteresowania firmy znajdują się wszystkie lokale o powierzchni do 200 do 400 metrów kwadratowych zlokalizowane w centrach dużych miast lub na osiedlach mieszkaniowych. MarcPol jest również zainteresowany rozpoczęciem współpracy z istniejącymi sieciami lokalnymi lub właścicielami pojedynczych sklepów o zbliżonej powierzchni.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA