PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

MarcPol będzie inwestować w segment convenience

  • Autor: propertynews.pl
  • 09 lip 2014 11:52

MarcPol będzie inwestować w segment convenience

MarcPol rozszerza strategię rozwoju sieci o małe sklepy osiedlowe typu convenience. Nowy koncept sklepów o powierzchni od 200. do 400. mkw., ma wyróżniać się na rynku szeroką ofertą produktów świeżych od polskich dostawców.

REKLAMA

MarcPol poszukuje nowych lokalizacji oraz możliwości współpracy z istniejącymi sklepami. W najbliższym czasie zostanie sfinalizowanych 12 umów najmu pod sklepy w nowym formacie. Jednocześnie spółka nie zwalnia tempa ekspansji w segmencie supermarketów oraz kontynuuje inwestycje na rynku centrów handlowych. MarcPol zarządza obecnie 70 sklepami, wśród których 59 stanowią supermarkety, a 11 to sklepy typu convenience.

Bardzo dobre wyniki osiągane przez małe sklepy oraz zmieniające się potrzeby i oczekiwania klientów, skłoniły firmę do rozszerzenia strategii rozwoju na najbliższe lata. - Do tej pory rozwój sklepów typu convenience nie był priorytetem MarcPolu. Ze względu na to, że skutecznie konkurujemy w segmencie supermarketów oraz odbieramy wielu klientów zagranicznym sieciom dyskontów i hipermarketów, w planach rozwojowych nie uwzględnialiśmy inwestycji w małe powierzchnie handlowe. - mówi Iwona Zarucka, wiceprezes zarządu spółki.

- MarcPol to firma, która uważnie obserwuje i analizuje zmiany na rynku oraz dostosowuje swoją ofertę do oczekiwań polskich klientów. Nasze badania pokazują, że żadna sieć sklepów typu convenience nie jest w stanie zapewnić im satysfakcjonujących zakupów blisko domu. Z tego powodu podjęliśmy decyzję o zmianie strategii rozwoju MarcPolu, rozszerzając nasz koncept o małe sklepy, do których klienci będą mogli ‘zjechać' na zakupy przysłowiową windą w kapciach. Nasze nowe sklepy zagwarantują im najwyższej jakości polskie produkty sprzedawane w tradycyjny sposób, co Polacy cenią najbardziej. Co ważne - będą one pochodziły z naszego krajowego rynku, czyli od polskich producentów, którzy codzienne będą je dostarczali bezpośrednio do sklepów. Posiadamy 26-letnie doświadczenie w zarządzaniu produktami świeżymi, nasza wiedza przekłada się na maksymalne skracanie łańcucha dostaw, przy jednoczesnej kontroli jakości - to daje nam zdecydowaną przewagę konkurencyjną. Jesteśmy dodatkowo w 100 proc. polską firmą, która wspiera rodzimych producentów - dodaje Wiceprezes Zarządu MarcPol.

Sieć w najbliższym czasie planuje sfinalizowanie umów najmu 12 nowych lokalizacji w Warszawie. W spectrum zainteresowania firmy znajdują się wszystkie lokale o powierzchni do 200 do 400 metrów kwadratowych zlokalizowane w centrach dużych miast lub na osiedlach mieszkaniowych. MarcPol jest również zainteresowany rozpoczęciem współpracy z istniejącymi sieciami lokalnymi lub właścicielami pojedynczych sklepów o zbliżonej powierzchni.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA