PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

MarcPol przechodzi rebranding

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 gru 2015 17:28

MarcPol przechodzi rebranding Fot. Marcpol

16 grudnia br. przy ul. Morcinka 3b ruszył nowy sklep MarcPol na warszawskim Bemowie. Świeżo otwartą placówkę wyróżnia odmieniona identyfikacja wizualna, w tym nowe logo polskiej sieci handlowej.

REKLAMA

MarcPol wkracza w kluczową fazę rebrandingu sklepów. W najbliższym czasie MarcPol planuje otwarcie kolejnych osiem sklepów w nowym formacie.

Założona w 1988 roku polska sieć sklepów spożywczych MarcPol przechodzi obecnie gruntowną modernizację. Właśnie rozpoczęto decydującą fazę zmian polegającą na odświeżeniu logo i zmianie wyglądu sklepów, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Otwarta placówka przy ul. Morcinka 3b to pierwszy MarcPol w nowych zielono-czerwonych barwach z logo po rebrandingu. 

- Nowe logo, które pojawiło się na szyldzie naszego sklepu na Bemowie to wyraz kluczowej fazy zmian, w które wkracza nasza firma w kolejnym ćwierćwieczu swojego istnienia. Chcemy działać jeszcze bliżej lokalnych społeczności, z którymi coraz to bardziej ścisła współpraca, ma być podstawą działalności naszej firmy. Dzięki takiemu modelowi biznesowemu jesteśmy w stanie oferować najwyższej jakości produkty o pewnym miejscu pochodzenia – tłumaczy Marek Mikuśkiewicz, prezes zarządu firmy MarcPol.

Sklep na Bemowie stanowi 62. placówkę sieci MarcPol, z których większość zlokalizowana jest w województwie mazowieckim. W najbliższym czasie zostanie otwartych kolejnych osiem sklepów MarcPol w nowym formacie.

MarcPol powstał w 1988 roku. Jest jedną z największych polskich sieci handlowych liczących ponad 60 placówek, zbudowaną wyłącznie w oparciu o polski kapitał. W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4 tys. mkw., supermarkety, jak i mniejsze sklepy. Drugim filarem działalności jest budowa i zarządzanie obiektami handlowymi.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA