PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

MarcPol unowocześnia sklepy i wzbogaca ofertę

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 sty 2015 12:37

MarcPol unowocześnia sklepy i wzbogaca ofertę

MarcPol przeprowadził w 2014 roku modernizację kilkunastu sklepów działających w sieci supermarketów spożywczych. Pierwszym z nich był sklep zlokalizowany przy ulicy Pruszkowskiej w Warszawie. Proces odnowienia wszystkich wymagających tego sklepów zostanie zakończony w bieżącym roku.

REKLAMA

Polska sieć spożywcza zmodernizowała w 2014 roku kilkanaście placówek. Proces odnowienia wszystkich wymagających tego sklepów zostanie zakończony w bieżącym roku. W ramach rewitalizacji uatrakcyjniona została także oferta sklepów MarcPol i prezentacja produktów na półkach. Większość prac w modernizowanych placówkach była realizowana w drugiej połowie 2014 r.

- Chcemy, żeby nasi Klienci czuli się komfortowo w naszych sklepach. Naszym celem jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi we wszystkich placówkach. Niektóre z najstarszych lokalizacji nie odpowiadały już naszym standardom i wymagały modernizacji. Odnowiliśmy kilkanaście sklepów. Cały proces zakończymy w 2015 roku - powiedziała Iwona Zarucka, Wiceprezes MarcPol S.A.

W ramach modernizacji zmieniana została kolorystyka placówek i zostały one doposażone w nowoczesne urządzenia sklepowe (m.in. lady mięsno-wędliniarskie, piece do wypieku pieczywa w sklepie). MarcPol stawia na handel produktami świeżymi, dlatego takie artykuły zostały znacznie lepiej wyeksponowane na terenie sklepu. Przy wejściu zlokalizowane zostały stoiska z warzywami i owocami. Rozszerzony został asortyment pieczywa o produkty wypiekane na miejscu, pieczywo tradycyjne oraz ciasta. W niektórych sklepach wprowadzono również ofertę dań gotowych.

- Naszym celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez lepszą prezentację produktów. Jednocześnie wprowadzamy nowe pozycje asortymentowe, rezygnując z najmniej popularnych wyrobów - dodała Iwona Zarucka. Mając na uwadze zwiększenie komfortu Klientów po przebudowie zyskano znacznie więcej przestrzeni, co przy atrakcyjnych cenach i asortymencie dodatkowo poprawia komfort robienia zakupów.

MarcPol S.A. powstał w 1988 roku. Jest jedną z największych polskich sieci handlowych liczących ponad 60 placówek, zbudowaną wyłącznie w oparciu o polski kapitał. W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4000 mkw., supermarkety, jak i mniejsze sklepy, w których Klienci robią codzienne zakupy. Drugim filarem działalności jest budowa i zarządzanie obiektami handlowymi. Potwierdzenie wybitnych osiągnięć w zakresie rozwoju polskiego handlu stanowią liczne nagrody oraz tytuły przyznane sieci handlowej MarcPol oraz jej założycielowi i Prezesowi Markowi Mikuśkiewiczowi.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA