PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

MarcPol unowocześnia sklepy i wzbogaca ofertę

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 sty 2015 12:37

MarcPol unowocześnia sklepy i wzbogaca ofertę

MarcPol przeprowadził w 2014 roku modernizację kilkunastu sklepów działających w sieci supermarketów spożywczych. Pierwszym z nich był sklep zlokalizowany przy ulicy Pruszkowskiej w Warszawie. Proces odnowienia wszystkich wymagających tego sklepów zostanie zakończony w bieżącym roku.

REKLAMA

Polska sieć spożywcza zmodernizowała w 2014 roku kilkanaście placówek. Proces odnowienia wszystkich wymagających tego sklepów zostanie zakończony w bieżącym roku. W ramach rewitalizacji uatrakcyjniona została także oferta sklepów MarcPol i prezentacja produktów na półkach. Większość prac w modernizowanych placówkach była realizowana w drugiej połowie 2014 r.

- Chcemy, żeby nasi Klienci czuli się komfortowo w naszych sklepach. Naszym celem jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi we wszystkich placówkach. Niektóre z najstarszych lokalizacji nie odpowiadały już naszym standardom i wymagały modernizacji. Odnowiliśmy kilkanaście sklepów. Cały proces zakończymy w 2015 roku - powiedziała Iwona Zarucka, Wiceprezes MarcPol S.A.

W ramach modernizacji zmieniana została kolorystyka placówek i zostały one doposażone w nowoczesne urządzenia sklepowe (m.in. lady mięsno-wędliniarskie, piece do wypieku pieczywa w sklepie). MarcPol stawia na handel produktami świeżymi, dlatego takie artykuły zostały znacznie lepiej wyeksponowane na terenie sklepu. Przy wejściu zlokalizowane zostały stoiska z warzywami i owocami. Rozszerzony został asortyment pieczywa o produkty wypiekane na miejscu, pieczywo tradycyjne oraz ciasta. W niektórych sklepach wprowadzono również ofertę dań gotowych.

- Naszym celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez lepszą prezentację produktów. Jednocześnie wprowadzamy nowe pozycje asortymentowe, rezygnując z najmniej popularnych wyrobów - dodała Iwona Zarucka. Mając na uwadze zwiększenie komfortu Klientów po przebudowie zyskano znacznie więcej przestrzeni, co przy atrakcyjnych cenach i asortymencie dodatkowo poprawia komfort robienia zakupów.

MarcPol S.A. powstał w 1988 roku. Jest jedną z największych polskich sieci handlowych liczących ponad 60 placówek, zbudowaną wyłącznie w oparciu o polski kapitał. W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4000 mkw., supermarkety, jak i mniejsze sklepy, w których Klienci robią codzienne zakupy. Drugim filarem działalności jest budowa i zarządzanie obiektami handlowymi. Potwierdzenie wybitnych osiągnięć w zakresie rozwoju polskiego handlu stanowią liczne nagrody oraz tytuły przyznane sieci handlowej MarcPol oraz jej założycielowi i Prezesowi Markowi Mikuśkiewiczowi.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA