Marionnaud rezygnuje z Polski

Sieć perfumerii Marionnaud zniknie z centrów handlowych w Polsce. Koncern A.S. Watson Group planuje zamknąć sklepy w naszym kraju do końca pierwszego kwartału 2014 roku.
W przesłanym komunikacie, właściciel marki Marionnaud - Koncern A.S. Watson Group (ASW) poinformował, że po długich i wnikliwych analizach, zdecydował o zamknięciu perfumerii Marionnaud w Polsce. - Firma planuje skoncentrować swoje działania na innych rynkach Europy Centralnej (Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia), gdzie posiada znaczący udział w rynku i rozpoznawalność marki. Koncern (ASW) przewiduje zakończyć cały proces w pierwszym kwartale 2014.
ASW tłumaczy swoją decyzję optymalizacją portfela sklepów w Europie Centralnej, polegającą na otwieraniu nowych perfumerii, przebudowie istniejących, a jednocześnie na zamykaniu tych, które nie spełniają założeń firmy.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0