PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mariusz Świtalski chce przejąć sieć handlową na Bałkanach?

  • Autor: Puls Biznesu
  • 25 mar 2013 08:50

Mariusz Świtalski, biznesmen znany ze stworzenia Eurocashu, Biedronki i Żabki, a także notowanej od niedawna na GPW Czerwonej Torebki, ma chrapkę na Mercatora, największą słoweńską grupę handlową, notująca na Półwyspie Bałkańskim prawie 3 mld euro przychodów - pisze "Puls Biznesu".

REKLAMA

Jak czytamy w "Pulsie Biznesu", fundusz powiązany z Mariuszem Świtalskim przystąpił do negocjacji i podpisał umowę o poufności. Z nieoficjalnych informacji wynika, że biznesman będzie walczył o Marcatora m.in. z funduszami private equity: Bain Capital, CVC Capital Partners czy Mid Europą, która jest właścicielem Żabki.

Jak podkreśla na łamach "PB" Zbigniew Rekusz, partner w Mid Europie, na wieści o sprzedaży słoweńskiej sieci trzeba podchodzić ostrożnie, ponieważ jej właściciele już od kilku lat deklarują taki zamiar, ale na razie na tym się kończy.

Zarząd Czerwonej Torebki twierdzi natomiast, że nie ma żadnych informacji na temat planowanej przez Świtalskiego transakcji - podaje "PB".

Słoweńska grupa Mercator ma ponad 1,6 tys. sklepów na całych Bałkanach. Poza rodzinnym rynkiem - generującym 55 proc. przychodów - działa w Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Serbii, Czarnogórze, Albanii i Bułgarii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA