PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Marka Costa Coffee zastąpi Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven

  • www.portalspozywczy.pl
  • 04 mar 2014 18:38

Marka Costa Coffee zastąpi Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven

Rozpoczyna się rebranding w CHI Polska. Marka Costa Coffee zastąpi polskie brandy Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven. Zmianom ulegną nie tylko szyldy, ale także wystrój lokali, asortyment produktów żywnościowych oraz komunikacja marki. Niezmienione pozostaną lokalizacje, bariści, menu kawowe i ceny.

REKLAMA

- W 2010 roku CHI Polska SA połączyła się z konsorcjum Costa Ltd, częścią grupy hotelarsko-gastronomicznej Whitbread PLC, jedną z najszybciej rozwijających się firm z grupy FTSE 100. W wyniku aliansu przeprowadzono szereg zmian prowadzących do pełnego procesu rebrandingu. Najważniejsze było precyzyjne zrozumienie potrzeb naszych klientów, aby móc właściwie przygotować propozycje, które, mamy nadzieję, spotkają się z ich uznaniem. W bardzo krótkim czasie zrealizowaliśmy działania z bardzo wielu obszarów, co pozwoliło nam na wcześniejsze rozpoczęcie procesu rebrandingu. Działamy szybko i energicznie, czego efektem są pierwsze, otwierane właśnie kawiarnie Costa Coffee - mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający w CHI Polska.

Do rebrandingu spółka przygotowuje się już od dawna - półtora roku temu rozpoczęto otwieranie kawiarni Costa by Coffeeheaven, gdzie powoli testowano zmiany. Powstało 30 kawiarni tej marki. Sieć ta stała sie pomostem do pełnego przejścia do brandu Costa Coffee.

Tempo zmian widać zwłaszcza teraz, w rozpoczętej pierwszej fazie rebrandingu. 21 warszawskich kawiarni, w tym wszystkie Costa by Coffeeheaven i wybrane kawiarnie Coffeeheaven, zmieniają się właśnie w tym momencie. W pierwszym tygodniu marca działanie rozpoczęły Costa CoffeeE w Galerii Mokotów na poziomie 0 i +1, a także kawiarnia w budynku Nordea House. Dwa tygodnie później pierwsi goście przekroczą próg lokalu w Sadyba Best Mall.

Pierwsza faza rebrandingu powinna zakończyć się koło połowy br. Druga faza rebrandingu obejmie wszystkie pozostałe kawiarnie w całej Polsce. W trzeciej fazie rebrandingu CHI Polska będzie zarządzała tylko marką Costa Coffee. Spółka nie podaje dokładnej daty ukończenia rebrandingu, ale zarząd podkreśla, że proces ten "na pewno nie będzie trwał bardzo długo".

Nowy wystrój kawiarni utrzymany jest w nowoczesnym stylu. Wyróżnia się jasnymi i ciepłymi barwami, a także takimi akcentami jak drewno czy cegły. Za design kawiarni odpowiada studio Stiff+Trevillon, które należy do najbardziej znanych biur architektonicznych w Wielkiej Brytanii. Jest to projekt globalny, ale dostosowany do
polskiego rynku ( np. polskie akcenty stanowią krzesła - muszelki z lat 50. XX wieku).

Zmiany w asortymencie to nowa oferta dań i przekąsek dostosowana do pór dnia - inna na śniadania, lunch (np. quinche), a także oferta deserów w porze wieczornej. Spółka wprowadziła łącznie 20 innowacji produktowych. Menu kawowe pozostaje bez zmian.

Nowa komunikacja zakłada działania BTL i ATL. W niedalekich planach jest kampania w radio, Internecie i outdoorze.

CHI Polska prowadzi obecnie ok. 110 kawiarni w całej Polsce, w tym 30 lokali pod marką Costa by Coffeeheaven. Spółka zatrudnia ok. 1200 etatowych pracowników.

Aktualnie Costa Coffee to największa i najszybciej rozwijająca się marka kawiarni na Wyspach Brytyjskich i numer 1 w Europie. To blisko 2800 kawiarni w 29 państwach na całym świecie. Marka należy do koncernu Whitbread.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA