PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Marka Lidia Kalita pod finansową lupą

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 cze 2015 13:27

Marka Lidia Kalita pod finansową lupą Lidia Kalita

Spółka LK Designer Shops debiutująca na rynku NewConnect przedstawiła szczegółowe informacje finansowe oraz plany ekspansji sieci.

REKLAMA

Stacjonarna sieć marki Lidia Kalita wystartowała w styczniu 2014 roku. W ciągu sześciu miesięcy uruchomiono dwa punkty w Warszawie oraz stworzono sklep internetowy. Druga połowa roku przyniosła 5 kolejnych otwarć. Od stycznia br. wystartowały 4 kolejne placówki, w tym 2 multibrandowe.

W tym momencie sieć Lidia Kalita składa się z 5 salonów własnych, 2 salonów franczyzowych i 2 multibrandowych.

Zarząd firmy planuje utrzymać dynamikę jednego otwarcia co dwa miesiące. Dlatego celem firmy jest uruchomienie 15 placówek do końca 2016 roku.

W I kwartale br. marka zanotowała przychody netto na poziomie 1,14 mln złotych. Od początku roku do końca maja było to już 2,138 mln złotych. Jak wskazuje zarząd, to o 300 proc. więcej niż w porównywalnym okresie 2014 roku.

Prognoza zakłada 2,7 mln złotych przychodów za I połowę br. Firma chce utrzymać marżę na poziomie 60 - 70 proc.

Spółka podała również wyniki osiągnięte przez sklep internetowy. Od początku br. było to 245 tys. złotych, czyli o 120,7 proc. więcej niż w ubiegłym roku. W całej I połowie roku sprzedaż ma wynieść 294 tys. złotych. 

Spółka do tej pory nie osiągnęła dodatniego wyniku operacyjnego. Jak podaje zarząd, systematycznie zmniejsza się jednak strata netto. W I połowie roku ma wynieść ok. 150 tys. złotych.

.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA