PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Marka odzieżowa z grupy H&M otworzy pierwszy sklep w Elektrowni Powiśle

Marka odzieżowa z grupy H&M otworzy pierwszy sklep w Elektrowni Powiśle
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 maj 2019 12:32

Należąca do grupy H&M szwedzka marka Weekday na swój pierwszy stacjonarny sklep w Europie Środkowej wybrała Elektrownię Powiśle. Zlokalizowany na 3 poziomach sklep zajmie powierzchnię ponad 450 mkw. i zaoferuje klientom unikatową kolekcję odzieży i akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne, takie jak: Fila, Champion, Birkenstock czy Vans.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 maj 2019 12:32

Weekday to szwedzka marka modowa, której minimalistyczne kolekcje inspirowane są popkulturą młodzieżową i stylem ulicznym. Ubrania i akcesoria, które klienci mogą znaleźć w sklepach Weekday, mają zachęcać do otwartości i wyrażania siebie poprzez modę. Weekday stara się inspirować klientów, łącząc wysokiej jakości produkty ze zrozumieniem i poszanowaniem dla kultury i jej odmienności, zostawiając jednocześnie miejsce dla rozwijania własnej kreatywności. Założona w 2002 roku marka do tej pory obecna była w 19 krajach, z których w jedynie 10 posiadała swoje sklepy stacjonarne. W przypadku pozostałych rynków, w tym Polski, oferowała wyłącznie dostawę online. Weekday oferuje klientom unikatową kolekcję odzieży damskiej i męskiej oraz akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne.

W związku z ekspansją marki oraz potencjałem, jaki dostrzegła w Europie Środkowej, pierwszy, flagowy sklep Weekday powstanie w Warszawie, w zrewitalizowanej przestrzeni Elektrowni Powiśle. Na 3 poziomach, w wyjątkowych postindustrialnych wnętrzach, klienci będą mogli kupić ubrania i akcesoria marki, a także zainspirować się skandynawskim minimalizmem.

– Elektrownia Powiśle to projekt wyjątkowy pod każdym względem, także komercjalizacji. Mamy niepowtarzalną okazje zaprosić do nas nie tylko znane i cenione już marki, które są obecne na polskim rynku, ale także te, które dopiero myślą o ekspansji i wejściu do Polski ze swoją ofetą. Tym bardziej cieszy nas fakt, że Weekday swój pierwszy sklep w Polsce oraz w tej części Europy otworzy właśnie w Elektrowni Powiśle. To dowód na to, że nasz projekt jest unikatowy nie tylko w skali kraju, ale także zagraniczne marki dostrzegają w nim potencjał dla swojego rozwoju. Oferta Weekday w doskonały sposób uzupełni tenant mix Elektrowni. Ubrania i akcesoria tej marki z pewnością zainteresują niejednego klienta, który do tej pory mógł kupić jej rzeczy jedynie przez internet – dodaje Dariusz Domański, Associate Partner, Development and Leasing Director, White Star Real Estate.

Elektrownia Powiśle to miejsce, w którym klienci znajdą unikatowe marki modowe, pop-up i concept store’y, jakich dotąd w Polsce jeszcze nie było, restauracje serwujące kuchnię z wielu zakątków świata oraz pierwszy w Polsce innowacyjny koncept Beauty Hall. Będą mogli także doświadczyć niezapomnianych emocji i wrażeń podczas licznych wydarzeń organizowanych w przestrzeni Elektrowni.

Za komercjalizację Elektrowni Powiśle odpowiadają firmy Cushman & Wakefield, JLL oraz KLM.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.83.37
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.