PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Market Central - nowy koncept handlowy firmy AIG/Lincoln

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 maj 2011 19:39

Market Central - nowy koncept handlowy firmy AIG/Lincoln

Market Central - tak nazywa się nowy koncept centrów handlowych, jakie chce rozwijać na polskim rynku firma AIG/Lincoln. Jak dowiedział się portal Propertynews.pl, będą to lokalne centra lub parki detaliczne o powierzchni ok. 20 tys. mkw., zlokalizowane w dogodnych miejscach, ze sklepami na parterze, do których będzie się wchodzić z parkingu.

REKLAMA

Czas realizacji takich obiektów AIG/Lincoln ocenia na około 12 miesięcy.

- Projekt jest dedykowany mniejszym miastom i bazuje na formacie „town center", Jest bardzo popularny w Wielkiej Brytanii czy USA. Jeden z projektów, nad którym obecnie pracujemy, wpisuje się w tą formułę. Jednak szczegóły będziemy mogli zdradzić za około pół roku - mówi Mirosław Szydelski, członek zarządu AIG/Lincoln Polska.

W tym roku firma uruchomiła Galerię Słoneczną w Radomiu. Firma ma też duże doświadczenie w realizacji projektów poza granicami naszego kraju. - Mamy duże doświadczenie w realizacji projektów handlowych nie tylko na polskim rynku. Ostatnio wybudowaliśmy projekty handlowe w Brnie, Budapeszcie i w pobliżu Rzymu oraz w Stanach Zjednoczonych. Zamierzamy te doświadczenia nadal wykorzystywać - wyjaśnia Szydelski.

Wśród lokalizacji pod kolejne przedsięwzięcia firmy wymieniany jest Radom. Na razie nie wiadomo jednak, czy to tu firma zrealizuje projekt market central. - Mamy plany dalszego rozwoju na radomskim rynku. Chcemy tu wprowadzić nowe firmy i stworzyć nowe miejsca pracy. Jednak na szczegóły tej inwestycji jest jeszcze za wcześnie - tłumaczy Szydelski.

Market Central to tylko jeden z konceptów, jakie firma chce rozwijać na polskim rynku. - Zdecydowanie widzimy dla nas miejsce na polskim rynku nieruchomości handlowych. Planujemy kolejne inwestycje, pod które mamy już zarezerwowane lokalizacje. W niektórych przypadkach są to konkretne działki, w innych jesteśmy na etapie scalania gruntów. Nad dwoma projektami handlowymi prowadzimy już bardziej zaawansowane zaawansowane prace - mówi Szydelski.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA