PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Marketing dla centrum handlowego bez tajemnic

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 paź 2016 10:58

Marketing dla centrum handlowego bez tajemnic Anna Gurgul

Marketing centrów handlowych zmienił się diametralnie. O tym, jak stworzyć skuteczną kampanię, opowiada Anna Gurgul z Gemini.

REKLAMA

- Budowanie strategii komunikacji marketingowej centrum handlowego zaczyna się na długo przed otwarciem obiektu. W zależności od zapotrzebowania – od kilku do kilkunastu miesięcy poprzedzających oddanie inwestycji do użytku. Istotne jest wówczas przeprowadzenie wnikliwych analiz, m. in.: badań socjologicznych, zdefiniowanie grupy docelowej, określenie profilu klienta, specjalistycznych diagnoz obrazujących jego zapotrzebowanie, zebranie opinii ekspertów rynkowych, mieszkańców okolicy i analiza catchmentu. Dopiero po wykonaniu tych działań możemy przystąpić do tworzenia strategii. Naszym celem jest wykreowanie efektu oczekiwania na otwarcie centrum handlowego i zaznaczenie swojej obecności na rynku lokalnym jeszcze zanim nastąpi fizyczny fakt otwarcia obiektu. Priorytetem jest, aby mieszkańcy miasta w którym powstaje taki obiekt byli poinformowani o jego przyszłej ofercie, wiedzieli czym będzie się on wyróżniał na tle konkurencji i wyczekiwali daty jego otwarcia - tłumaczy Anna Gurgul, Marketing Manager w Gemini Holding.

Jak dodaje, specyfika działań marketingowych zmienia się na przestrzeni lat. - Około 5-6 lat temu, podczas kampanii wprowadzających obiekty handlowe Gemini Park Tarnów oraz Gemini Park Bielsko-Biała, promocja trwała kilka miesięcy przed otwarciem i wykorzystywała głównie formy komunikacji masowej mieszczące się dzisiaj w kategorii mediów tradycyjnych – telewizja, prasa, radio - dodaje.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.