Marketing sensoryczny wdrożony w Galerii Łódzkiej


Galeria Łódzka stawia na nowe formy przyciągania klientów. Dziś na czasie jest marketing sensoryczny.
Szacuje się, że 70 procent decyzji konsumenckich podejmowanych jest w miejscu sprzedaży. Stąd dużą wagę przywiązuje się do sklepowych wystaw. Ich zadaniem jest zwrócenie uwagi potencjalnego klienta i zachęcenie go do wejścia do środka sklepu. Specjaliści od sprzedaży efektywnie wykorzystują marketing w postaci wystroju wnętrz czy marketing sensoryczny.
- Aranżując wnętrza stawiamy na kolor, światło, a nawet muzykę. Dbamy o aromamarketing Centrum. Galeria to miejsce, które idzie z duchem czasu i docenia innowacyjne rozwiązania. Już wkrótce swoje wnętrze zmieni restauracja KFC, a relokację i odnowienie planuje Sphinx. Salon Femestage by Eva Minge, przyciąganie nie tylko ofertą, ale również innowacyjnym wnętrzem – mówi Beata Stefańska, dyrektor Galerii Łódzkiej.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0