PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Marketing sensoryczny wdrożony w Galerii Łódzkiej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 03 lis 2015 16:22

Marketing sensoryczny wdrożony w Galerii Łódzkiej Galeria Łódzka

Galeria Łódzka stawia na nowe formy przyciągania klientów. Dziś na czasie jest marketing sensoryczny.

REKLAMA

Szacuje się, że 70 procent decyzji konsumenckich podejmowanych jest w miejscu sprzedaży. Stąd dużą wagę przywiązuje się do sklepowych wystaw. Ich zadaniem jest zwrócenie uwagi potencjalnego klienta i zachęcenie go do wejścia do środka sklepu. Specjaliści od sprzedaży efektywnie wykorzystują marketing w postaci wystroju wnętrz czy marketing sensoryczny.

- Aranżując wnętrza stawiamy na kolor, światło, a nawet muzykę. Dbamy o aromamarketing Centrum. Galeria to miejsce, które idzie z duchem czasu i docenia innowacyjne rozwiązania. Już wkrótce swoje wnętrze zmieni restauracja KFC, a relokację i odnowienie planuje Sphinx. Salon Femestage by Eva Minge, przyciąganie nie tylko ofertą, ale również innowacyjnym wnętrzem – mówi Beata Stefańska, dyrektor Galerii Łódzkiej.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA