PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Marketing sensoryczny wdrożony w Galerii Łódzkiej

Marketing sensoryczny wdrożony w Galerii Łódzkiej
Galeria Łódzka
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 03 lis 2015 16:22

Galeria Łódzka stawia na nowe formy przyciągania klientów. Dziś na czasie jest marketing sensoryczny.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 03 lis 2015 16:22

Szacuje się, że 70 procent decyzji konsumenckich podejmowanych jest w miejscu sprzedaży. Stąd dużą wagę przywiązuje się do sklepowych wystaw. Ich zadaniem jest zwrócenie uwagi potencjalnego klienta i zachęcenie go do wejścia do środka sklepu. Specjaliści od sprzedaży efektywnie wykorzystują marketing w postaci wystroju wnętrz czy marketing sensoryczny.

- Aranżując wnętrza stawiamy na kolor, światło, a nawet muzykę. Dbamy o aromamarketing Centrum. Galeria to miejsce, które idzie z duchem czasu i docenia innowacyjne rozwiązania. Już wkrótce swoje wnętrze zmieni restauracja KFC, a relokację i odnowienie planuje Sphinx. Salon Femestage by Eva Minge, przyciąganie nie tylko ofertą, ale również innowacyjnym wnętrzem – mówi Beata Stefańska, dyrektor Galerii Łódzkiej.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • artmetic ekonsulting 2015-11-04 21:46:22
    Marketing sensoryczny, e-marketing, nowe media: artmetic.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.194.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.