PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Marketingowa ofensywa Klépierre

  • Autor: Propertynews.pl
  • 07 wrz 2017 12:10

Marketingowa ofensywa Klépierre fot. Klépierre

Klépierre tworzy w swoich obiektach handlowych w całej Europie spójny marketing, oparty na koncepcie Let’s Play. Planowane na jesień, w galeriach na terenie Polski, imprezy LEGO CITY wpisują się w długofalową strategię grupy, której celem jest maksymalizacja atrakcyjności wizyt w galeriach handlowych.

REKLAMA

- Polacy odwiedzają galerie handlowe nie tylko w celach zakupowych, ale często szukają w nich także rozrywki i relaksu. Przyciąga ich kino, wydarzenia modowe, koncerty oraz inne zorganizowane atrakcje - mówi Anna Kosacz, Marketing Director Klépierre. - Zgodnie z realizowaną ideą strategii Let’s Play® Klépierre dba o to, aby zapewniać atrakcje wszystkim swoich klientom i aby była to rozrywka na wysokim poziomie. Stąd nasza współpraca z uznanymi markami lokalnymi jak i z markami o światowej randze, w tym LEGO – dodaje Anna Kosacz.

We wrześniu, w wybranych galeriach handlowych Klépierre, odbędą się wydarzenia specjalne LEGO CITY: 9 i 10 września w Sadyba Best Mall w Warszawie, 23 i 24 września w galerii Poznań Plaza. Imprezy są przeznaczone dla dzieci w różnych kategoriach wiekowych, ale rodzice i inni dorośli także będą świetnie się bawić.

- Obecnie zacierają się granice miedzy światem rzeczywistym a wirtualnym. Klienci są ciekawi nowych doznań, lubią takie połączenia i oczekują atrakcji zgodnych z nowymi trendami w komunikacji i rozrywce, co doskonale odzwierciedla nasz koncept marketingowy Let’s Play. Dbamy zatem, by stale znajdowali coś atrakcyjnego dla siebie w galeriach Klépierre - mówi Anna Kosacz, Marketing Director Klépierre.

Koncept kreatywny Let’s Play ma dwa wymiary: emocjonalny i pragmatyczny. Pierwszy polega na tworzeniu przestrzeni, które dostarczają pozytywnych emocji: satysfakcja z zakupów, radość z przeżyć i zabawa. To zadanie mają spełniać wydarzenia specjalne. Drugi poziom jest związany z przestrzenią centrum, która jest tworzona zgodnie z najnowszymi trendami w architekturze i łączy na jednej płaszczyźnie salony oraz sklepy o różnym profilu.

W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej (GLA) 127,8 tys. mkw. Są to: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Obiekty w Warszawie, Lublinie i Poznaniu posiadają certyfikat BREEAM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.