PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Marketingowa ofensywa Klépierre

  • Autor: Propertynews.pl
  • 07 wrz 2017 12:10

Marketingowa ofensywa Klépierre fot. Klépierre

Klépierre tworzy w swoich obiektach handlowych w całej Europie spójny marketing, oparty na koncepcie Let’s Play. Planowane na jesień, w galeriach na terenie Polski, imprezy LEGO CITY wpisują się w długofalową strategię grupy, której celem jest maksymalizacja atrakcyjności wizyt w galeriach handlowych.

REKLAMA

- Polacy odwiedzają galerie handlowe nie tylko w celach zakupowych, ale często szukają w nich także rozrywki i relaksu. Przyciąga ich kino, wydarzenia modowe, koncerty oraz inne zorganizowane atrakcje - mówi Anna Kosacz, Marketing Director Klépierre. - Zgodnie z realizowaną ideą strategii Let’s Play® Klépierre dba o to, aby zapewniać atrakcje wszystkim swoich klientom i aby była to rozrywka na wysokim poziomie. Stąd nasza współpraca z uznanymi markami lokalnymi jak i z markami o światowej randze, w tym LEGO – dodaje Anna Kosacz.

We wrześniu, w wybranych galeriach handlowych Klépierre, odbędą się wydarzenia specjalne LEGO CITY: 9 i 10 września w Sadyba Best Mall w Warszawie, 23 i 24 września w galerii Poznań Plaza. Imprezy są przeznaczone dla dzieci w różnych kategoriach wiekowych, ale rodzice i inni dorośli także będą świetnie się bawić.

- Obecnie zacierają się granice miedzy światem rzeczywistym a wirtualnym. Klienci są ciekawi nowych doznań, lubią takie połączenia i oczekują atrakcji zgodnych z nowymi trendami w komunikacji i rozrywce, co doskonale odzwierciedla nasz koncept marketingowy Let’s Play. Dbamy zatem, by stale znajdowali coś atrakcyjnego dla siebie w galeriach Klépierre - mówi Anna Kosacz, Marketing Director Klépierre.

Koncept kreatywny Let’s Play ma dwa wymiary: emocjonalny i pragmatyczny. Pierwszy polega na tworzeniu przestrzeni, które dostarczają pozytywnych emocji: satysfakcja z zakupów, radość z przeżyć i zabawa. To zadanie mają spełniać wydarzenia specjalne. Drugi poziom jest związany z przestrzenią centrum, która jest tworzona zgodnie z najnowszymi trendami w architekturze i łączy na jednej płaszczyźnie salony oraz sklepy o różnym profilu.

W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej (GLA) 127,8 tys. mkw. Są to: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Obiekty w Warszawie, Lublinie i Poznaniu posiadają certyfikat BREEAM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA