PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Markety, które rosną mimo przeciwności

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 kwi 2016 15:00

Markety, które rosną mimo przeciwności Biurowiec Intermarche, fot. materiały prasowe

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć sklepów spożywczych Intermarché rośnie mimo deflacji i agresywnej wojny cenowej.

REKLAMA

Sieć zanotowała w 2015 r. obroty na poziomie 4,4 mld zł – to o blisko 3 proc. więcej niż w 2014 r.

Intermarché sukcesywnie zwiększa swój udział w rynku supermarketów, który na koniec 2015 r. wyniósł 19 proc. Obecnie w Polsce działają już 230 sklepy pod tym szyldem, a sieć jest też liderem segmentu przymarketowych stacji paliw, których na koniec 2015 r. było 58.

Marka nie zwalnia tempa rozwoju i w tym roku zaplanowane są nowe sklepy oraz stacje w kolejnych miastach, w tym w dużych aglomeracjach: Wrocławiu i Katowicach. Zgodnie z planem rozwojowym firmy w 2020 w Polsce funkcjonować ma 500 sklepów Intermarché, czyli ponad dwa razy więcej niż obecnie.

W ubiegłym roku sieć wprowadziła nowy koncept sklepów, w którym podstawą jest nowoczesny design wnętrza oraz dedykowane strefy produktowe. Sieć wdrożyła także projekt Drive Intermarché, czyli zamawiania produktów przez internet i odbierania ich w bezpośrednio sklepie, w tym także bez wychodzenia z samochodu. To odpowiedź na oczekiwania nowego konsumenta, którego cechuje duża aktywność w świecie on-line oraz potrzeba oszczędności czasu oraz komfortu zakupów.

- Zarówno projekt Drive, jak i nowe koncepty sklepów, osiągnęły bardzo dobre wyniki i są pozytywnie odbierane przez klientów. Zamierzamy wykorzystać nasze doświadczenia z testowanych projektów w całej sieci Intermarché w Polsce, aby jeszcze lepiej dopasować naszą ofertę do wymagań konsumentów – powiedział Tomasz Walkowiak, członek zarządu dyrekcji handlowej Intermarché.

Intermarché rozwija gamę produktów BIO oraz ofertę własnych wędzarni, w których produkty wyrabiane są według tradycyjnych receptur. Firma opracowała także m.in. ofertę win i piw oraz ofertę produktów dla zwierząt.

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA