PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Marki luksusowe dostrzegły potencjał e-commerce

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 gru 2015 16:15

Marki luksusowe dostrzegły potencjał e-commerce Marta Machus-Burek, dyrektor ds. strategii handlowych w Dziale Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych oraz w Dziale Powierzchni Handlowych, Colliers International

Globalny rynek dóbr luksusowych powinien osiągnąć wartość ok. 318 mld dolarów. Wyzwaniem dla niego jest sprzedaż internetowa. - Marki, które postawią na wielokanałowość sprzedaży, osiągną sukces także w kategorii segmentu luksusowego - mówi Marta Machus-Burek, dyrektor ds. strategii handlowych w Dziale Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych oraz w Dziale Powierzchni Handlowych Colliers International.

REKLAMA

{film;6784}

Marki luksusowe w większości przypadków opóźniały budowę własnych kanałów sprzedaży w internecie. Uważały, że w zakupie dóbr luksusowych ważna jest indywidualna obsługa klienta, budowanie doświadczenia w punkcie sprzedaży oraz serwis. To podejście ulega zmianie.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA