PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Marki luksusowe potrzebują zadbanych ulic handlowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 kwi 2013 17:18

Marki luksusowe potrzebują zadbanych ulic handlowych

W Polsce wciąż brakuje prawdziwych ulic handlowych, przy których mogłyby powstawać sklepy marek luksusowych. Problem ten bezpośrednio oddziałuje na zainteresowanie zagranicznych firm prowadzeniem interesów w Polsce. - Miasto powinno prowadzić jasną politykę dla głównych ulic handlowych i w ten sposób wspomagać potencjalnych inwestorów, oferując im miejsca z odpowiednio wyznaczonymi granicami i dużym potencjałem. W tego typu lokalizacjach nie może być przypadkowości w doborze najemców i klientów - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Marcin Gudz, Retail Leasing Manager BNP Paribas Real Estate.

REKLAMA

- Rynek marek luksusowych w Polsce jest w fazie rozwoju, jednak ze względu na zasobność portfeli naszego społeczeństwa nie jest to proces dynamiczny. Powodem racjonalnego i spokojnego wzrostu są także spadki sprzedaży zarówno na rynku polskim jak i europejskim. W fazie kryzysu, popyt na dobra luksusowe nadal istnieje, ale w bardzo okrojonej postaci. Na rodzimym rynku działa już kilka marek luksusowych. Widzimy również, że do Polski wchodzą powoli kolejne, jednak nie jest to tak szybki proces jak w Europie Zachodniej czy w Azji - uważa Marcin Gudz.

Podstawową blokadą dla rozwoju tego rynku jest przede wszystkim brak optymalnych lokalizacji. - Na chwilę obecną w Polsce mamy namiastki prawdziwych ulic handlowych, obfitujących w marki luksusowe. Oprócz Warszawy i butików zlokalizowanych w część Nowego Światu, Pl. Trzech Krzyży lub częściowo przy ul. Mokotowskiej, trudno jest wymienić inne miasta i ulice posiadające podobną ofertę. Potencjał mają na pewno Krupówki w Zakopanem, czy Boh Monta Cassino w Sopocie - komentuje przedstawiciel BNP Paribas Real Estate. Warto także zauważyć, że najemcy oferujący dobra luksusowe są rzadkim widokiem w galeriach handlowych.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA