PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Marki premium ozdobą polskiego handlu

Marki premium ozdobą polskiego handlu
Piotr Wasilewski, dyrektor Działu Centrów Handlowych i działu Inwestycyjnego Nuvalu Polska
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 21 lis 2017 10:48

Polski rynek handlowy choć dynamicznie się rozwija, ciągle jeszcze nie jest w stanie przyciągnąć większego spektrum marek premium. - Atrakcyjność polskiego rynku dla marek premium od wielu lat się nie zmienia. Ich obecność zauważamy marginalnie, a wejście nowych brandów jest właściwie niezauważalne – mówi Piotr Wasilewski, dyrektor Działu Centrów Handlowych i działu Inwestycyjnego Nuvalu Polska.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 21 lis 2017 10:48

- To, co można zaobserwować na polskim rynku, to nadal bardziej próby zaistnienia marek premium, niż wyraźny trend. Obiekty takie jak Vitkac, Klif czy, planowany przez Master Management Group, outlet w stylu tych działających w Europie Zachodniej, to koncepty, które starają się wygenerować taki rynek i pokazać markom premium, że Polska jest jednak miejscem, w którym można zarabiać i robić biznes - mówi Piotr Wasilewski, dyrektor Działu Centrów Handlowych i działu Inwestycyjnego Nuvalu Polska.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.243.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.