PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Markowa para w Silesia Outlet

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 sty 2017 10:18

Markowa para w Silesia Outlet Silesia Outlet Gliwice

W centrum Silesia Outlet pojawi się nowy, mocny akcent gastronomiczny.

REKLAMA

Gastromall otworzy w gliwickim centrum lokale dwóch popularnych marek - Olimp i Lodowa Manufaktura Lovit.

Olimp to sieć restauracji serwujących posiłki w samoobsługowym systemie sprzedaży na wagę. W Silesia Outlet Olimp zajmie lokal o wielkości 150 mkw.

Lovit serwuje klientom lody własnej produkcji, gofry z dodatkami oraz włoską kawę. Lodziarnia oferuje 35 smaków lodowych deserów bez konserwantów i innych substancji sztucznych. W Silesia Outlet zajmie lokal liczący 116 mkw.

Inwestorem projektu jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, doświadczonej w realizacji projektów na rynku nieruchomości - w portfolio grupy znajduje się m.in. Outlet Parndorf pod Wiedniem. Obiekt Silesia Outlet komercjalizuje BOIG Property Consulting.

- Ostatnio obserwujemy wzrost popularności strefy gastronomicznej w obiektach handlowych każdego typu. Konsumenci szczególnie zwracają uwagę na dobór najemców, wygodę, jakość oferowanych potraw i profesjonalną obsługę, dlatego zależy nam na przygotowaniu atrakcyjnej oferty gastronomicznej dla klientów. Dążymy do tego, żeby w obiekcie znalazły się znane i lubiane brandy gastronomiczne, takie jak Olimp i Lovit, które spełniają powyższe kryteria. Prowadzimy również dalsze rozmowy z najemcami z tego sektora - komentuje Ewa Ściubidło, Associate Director, BOIG Property Consulting.

W Silesii Outlet na powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt dysponował będzie parkingiem, na którym zmieści się blisko 950 pojazdów. Duża zaletą inwestycji jest  doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). Codziennie trasę tą pokonuje 50 tys. pojazdów. W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Prace budowlane rozpoczną się w II połowie 2017 roku, a otwarcie zaplanowano na rok 2018.

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA