PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Marks & Spencer ma nową strategię cenową

  • Autor: Propertynews.pl
  • 06 paź 2011 23:53

Marks & Spencer ma nową strategię cenową

Średnio o 14 proc. sieć handlowa Marks & Spencer obniżyła ceny wybranych produktów w Polsce. - Zdajemy sobie sprawę z tego, że w tych wymagających ekonomicznie czasach, nasi polscy klienci ostrożniej planują swoje wydatki i robiąc zakupy szukają trwałych, wysokiej jakości produktów - wyjaśnia Dušan Mrozek, dyrektor zarządzający Marks and Spencer Polska.

REKLAMA

- Chcemy im w tym pomóc, poprawiając ceny, nie rezygnując jednocześnie z wysokiej jakości naszych produktów, stylu ani innowacji, których oczekują  - dodaje.

Obniżką objęte zostały ubrania i artykuły wyposażenia wnętrz, w sumie 4 tys. produktów. Na przykład damski sweter przeceniono z 95 na 79,99 zł, damski płaszcz przeceniono z 239 na 209 zł, a męską koszulę przeceniono z 62,99 na 54,99 zł.

Firma Marks & Spencer została założona ponad 127 lat temu. Obecnie ma 700 sklepów w Wielkiej Brytanii oraz ponad 360 w innych europejskich krajach, na Środkowym Wschodzie oraz w Azji. W Polsce sieć zatrudnia około 430 osób, ma 15 sklepów, dwa outlety i stale się rozwija.

Sklepy Marks & Spencer odwiedza każdego tygodnia około 21 milionów klientów na całym świecie. 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA