Maxi Zoo walczy o pozycję lidera

Mamy ambitny plan i chcemy w 2018 r. otworzyć 30 sklepów. Zadebiutujemy m.in. w Białymstoku, w Zielonej Górze i Lublinie. W ciągu trzech lat zamierzamy powiększyć sieć do stu obiektów. Wtedy zdobędziemy niepodważalną pozycję lidera w Polsce – zapowiada Wojciech Kamiński, prezes Maxi Zoo, konceptu z artykułami dla zwierząt. Można w nim robić zakupy ze swoimi pupilami. Są nimi nie tylko psy i koty. Między regałami czasem chrumkają miniaturowe świnki, a raz przyszedł nawet szop pracz.
Czy Maxi Zoo, podobnie jak zagraniczne koncepty rodzimej Grupy Fressnapf, będzie sprzedawać w swoich sklepach zwierzęta?
- Może i tak, ale na pewno nie w najbliższych dwóch latach, ponieważ rynek do tego nie dojrzał. Na razie w Polsce większość sklepów zoologicznych ma ok. 40 mkw., a produkty zoologiczne sprzedaje z otwartych worków na wagę. Jednocześnie na tej ciasnej powierzchni mieszkają króliki, chomiki, rybki i ptaki trzymane w warunkach urągających ich naturalnym warunkom bytowym. Poza tym klienci w Polsce kupują przeważnie karmę, a na Zachodzie bardziej dynamicznie rozwija się segment akcesoriów służących zabawie czy pielęgnacji zwierząt. My jesteśmy częścią grupy liczącej 1400 sklepów w Europie, dzięki czemu możemy sprowadzać ciekawe nowinki w branży, co nas wyróżnia od konkurencji – opowiada Wojciech Kamiński.
Dalej w wywiadzie:
• Jaki jest target sieci w kolejnej fazie rozwoju?
• W których obiektach handlowych Maxi Zoo chciałoby zaistnieć?

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- EUR 0,14% 4,17 zł
- CHF 0,14% 3,48 zł
- USD 0,56% 3,39 zł
-
09:33
Gemini Park Tychy stawia na strefyi relaksu
-
09:09
Nowy najemca w Parku Logicor Łazy
-
08:16
Policja interweniowała w Posnanii
-
08:01
Nie taki zakaz handlu straszny
-
07:50
Młodego Miasta Gdańsk nie będzie?
-
07:41
Kolejka chętnych na budowę drogi do lotniska Katowice
-
07:34
LPP i CCC poszybują
-
07:32
Właściciel marki Pepco ma kłopoty?
-
07:22
Kolejny Auchan na stołecznej mapie
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Hotelarze na zakupach
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
3
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
4
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
5
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!