PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mayland RE: Fort Wola opanują dzieci

  • Autor: propertynews.pl
  • 09 gru 2013 15:41

Mayland RE: Fort Wola opanują dzieci

Warszawskie centrum handlowe Fort Wola zmieni oblicze. Spółka Mayland RE, właściciel galerii, gruntownie przebuduje obiekt i postawi na ofertę dla dzieci i rodzin.

REKLAMA

{film:3853}

- Obiekt ma swoje lata i ze względu na warunki konkurencyjne nie funkcjonuje najlepiej. W związku z tym planujemy gruntowną rekonstrukcję centrum - mówi Andrzej Jarosz z Mayland RE.

- Rynek warszawski, szczególnie na obszarze Woli i Jelonek, jest już dość mocno zagospodarowany i dlatego nie planujemy dostarczenia na rynek kolejnego uniwersalnego centrum handlowego. Będziemy promowali centrum skoncentrowane na dzieciach i rodzinie. Chcemy stworzyć przestrzeń nie tylko handlową, ale także rekreacyjną i rozrywkową, zaadresowaną do węższej grupy klientów - podkreśla Jarosz.

Mayland liczy, że na tak bardzo rozwiniętym rynku jak warszawski, koncept tego typu doskonale się sprawdzi. W opinii Jarosza rynek znalazł się w takim miejscu, iż nie da się w nieskończoność kontynuować rozwoju uniwersalnych i podobnych do siebie centrów handlowych. - Nowe galerie muszą mieć element wyróżniający, powinny tworzyć nową jakość. I taką nową jakość chcemy stworzyć na Woli - dodaje.

Przedstawiciel spółki Maylad RE zaznacza, że do rozpoczęcia realizacji inwestycji pozostało jeszcze trochę czasu, ze względu na konieczność uporządkowania kwestii administracyjnych i własnościowych. - Planujemy rozpocząć prace budowlane w perspektywie 2 lat - zdradza.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA