PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

McDonald’s rusza z kolejną edycją kampanii wizerunkowej

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 kwi 2015 12:56

McDonald’s rusza z kolejną edycją kampanii wizerunkowej

McDonald’s startuje z kolejną edycją swojego roadshow. W ramach kampanii „Nasze Produkty, Twoje Pytania”, w ciągu 5 miesięcy multimedialna ekspozycja McDonald’s odwiedzi 34 polskie miasta. Blisko 40 tysięcy osób dowie się wszystkiego na temat jakości produktów, oferowanych w sieci restauracji. Przebieg trasy można śledzić na bieżąco na stronie internetowej twojepytaniado.mcdonalds.pl.

REKLAMA

To już druga edycja flagowego projektu McDonald’s, której głównym elementem jest multimedialna ekspozycja dotycząca produktów oferowanych w restauracjach sieci. Uczestnicy pokazu będą mieli niepowtarzalną okazję do pogłębienia wiedzy na temat pochodzenia produktów oraz jakości McDonald’s. Nadchodząca edycja startuje już 1 maja w Płocku na Nowym Rynku. W ciągu kolejnych miesięcy pokazy odbędą się w 34 miastach na terenie całej Polski m.in. w Inowrocławiu, Cieszynie, Zabrzu, Krakowie,  Łomży oraz Ostrołęce. Dużą część trasy w miesiącach wakacyjnych będą stanowiły popularne miejscowości nadmorskie oraz mazurskie. 

Multimedialna ekspozycja poświęcona jakości produktów McDonald’s to wystawa, która została zainstalowana na mobilnej platformie ciągniętej przez wielką amerykańską ciężarówkę. Pokaz został przygotowany z wykorzystaniem nowoczesnych technologii prezentacyjnych, obejmuje trzy części: panele 3D, dzięki którym zwiedzający mogą wirtualnie „dotknąć” surowców, z których przygotowywane są produkty McDonald’s; kino wyświetlające film w technologii 3D prezentujący kwestie jakościowe w całym łańcuchu produkcji: od pola do fazy przygotowania końcowego produktu oraz gogle Vrizzmo umożliwiające wirtualny spacer po kuchni restauracji McDonald’s. Obok multimedialnej ciężarówki do każdego miasta zawita również food truck, czyli mobilna restauracja McDonald’s zbudowana również na bazie amerykańskiej ciężarówki. Uczestnicy multimedialnego pokazu mogą w niej skosztować wybranych produktów ze standardowej oferty restauracji sieci. 

Ważnym elementem kampanii jest dedykowana strona internetowa www.twojepytaniado.mcdonalds.pl. Prezentowane na niej treści dostarczają informacji na temat dostawców produktów oraz ich jakości. Kluczowym elementem strony jest możliwość zadawania przez użytkowników pytań na wszelkie tematy dotyczące oferty produktowej firmy. Na specjalnie stworzonej pod stronie będzie można także na bieżąco śledzić trasę, jaką pokonują ciężarówki McDonald’s.

Pierwsza edycja kampanii „Nasze produkty, Twoje pytania” trwała od 20 września do 30 listopada 2014 r. W tym czasie McDonald’s ze swoim pokazem zawitał do 12 polskich miast, a w interaktywnych prezentacjach wzięło udział łącznie ponad 12 tysięcy osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.