PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

McDonald's utrzyma tempo rozwoju

  • dlahandlu.pl
  • 05 mar 2015 07:34

O planach rozwoju sieci McDonald's w Polsce i innowacjach w prowadzeniu resturacji - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Dominik Szulowski, PR manager McDonald's Polska.

REKLAMA

Ile restauracji McDonald's zamierza otworzyć w tym roku i kolejnych?

W roku 2014 przekazaliśmy we franczyzę 14 istniejących lokali. Nasi franczyzobiorcy otworzyli też 15 nowych lokali (z ogólnej liczby 27 otwarć). Na koniec roku łączna liczba restauracji sieci McDonald's w Polsce wyniosła 351, z których 222 prowadzone są przez 61 franczyzobiorców). W roku bieżącym utrzymamy podobne tempo rozwoju i przekazań we franczyzę.

Jakie regiony Polski z punktu widzenia rozwoju sieci są szczególnie ciekawe?

Nie koncentrujemy się na wybranych regionach. Chcemy równomiernie rozwijać naszą sieć wszędzie tam, gdzie możemy liczyć na odpowiednio dużą grupę klientów. Nie zamykamy się też na żadne typy lokalizacji. Nie da się jednak ukryć, że szczególny akcent kładziemy obecnie na rozwój przy trasach szybkiego ruchu (w 2014 otworzyliśmy 7 lokalizacji typu MOP) oraz w miastach średniej i mniejszej wielkości, takich jak Żywiec, Pruszcz Gdański, Cedynia, Sierpc, by wymienić tylko kilka ostatnich otwarć.

Jakie innowacje zamierzacie Państwo rozwijać w swoich lokalach, czy będa to np. aplikacje do zamawiania jedzenia online?

Jesteśmy świadomi, że chcąc zachować pozycję lidera w branży restauracji sieciowych musimy ciągle doskonalić się we wszystkich kluczowych obszarach, takich jak oferta produktowa, komfort i atrakcyjny styl lokali, ich dostępność, nowe rozwiązania techniczne i organizacyjne ułatwiające korzystanie z usług. Wraz z naszymi licencjobiorcami zakończyliśmy kilkuletni proces gruntownej modernizacji naszych restauracji, w ramach którego otrzymały one nowoczesny, zróżnicowany lecz zawsze komfortowy styl.

Obecnie koncertujemy się na implementacji nowego systemu obsługi gości i pracy kuchni. W dużym skrócie polega on na rozdzieleniu funkcji zamawiania i wydawania posiłków. Wiąże się też z istotnymi zmianami na zapleczu, z których najważniejsza to przygotowywanie każdego posiłku dopiero po złożeniu zamówienia. Dzięki tej platformie możemy rozwijać nowe formy realizacji zakupu w McDonald's. W coraz większej liczbie restauracji znajdują się terminale do samodzielnego składania zamówienia.Otwierają się też nowe atrakcyjne możliwości współdziałania z aplikacjami w urządzeniach mobilnych klientów. System ten wprowadziliśmy już w 2/3 restauracji.

Co z dostawą zamówień do domu?

Kwestię zakupu z odstawą do domu cały czas należy traktować jako formę testu realizowanego w bardzo ograniczonym zakresie. Dostawę realizuje firma Pizzaportal (która przejęła serwis foodpanda) w wybranych częściach Warszawy. Kwestia ewentualnego rozwoju tej formy sprzedaży jest jeszcze całkowicie otwarta

Mocno stawiamy również na rozwój i popularyzowanie oferty McCafé a także na zwiększanie liczby restauracji czynnych całą dobę.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA