PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

McDonalds utrzyma tempo rozwoju sieci w Polsce

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • 28 gru 2011 11:11

McDonalds utrzyma tempo rozwoju sieci w Polsce

Zamierzamy utrzymać tempo rozwoju ustalone w ostatnich dwóch latach. W 2011 r. uruchomiliśmy 21 nowych lokali, a w 2010 - 23. Z pewnością w dalszym ciągu będziemy kontynuować bieżący kierunek rozwoju polegający na otwarciach w miastach średniej wielkości, gdzie do tej pory nas nie było - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonalds Polska.

REKLAMA

Jak podaje Krzysztof Kłapa, w 2011 r. McDonalds pojawił się w takich miastach jak np. Sanok, Lubliniec, Garwolin, Tarnobrzeg, Nowy Targ, Zduńska Wola, Mielec czy Ostrołeka. - Stawiamy również na rozwój w tzw. MOP-ach przy autostradach lub w takich lokalizacjach, gdzie możemy obsługiwać podróżnych korzystających z autostrad, dróg ekspresowych, obwodnic itp. - dodaje.

Jego zdaniem mijający rok zaznaczył się dalszym intensywnym rozwojem sieci restauracji McDonalds. - W pełni zrealizowaliśmy plan otwarć, który zakładał uruchomienie 21 nowych lokali. Nasza sieć obejmuje już 279 lokali. Ważne jest też to, że zwiększa się udział restauracji licencyjnych. W tej chwili stanowią one już ponad 50 proc. ogółu lokali McDonalds w Polsce - komentuje dyrektor ds. korporacyjnych spółki.

Przypomnijmy, otwarcie jednej placówki sieci to inwestycja rzędu 6-6,5 mln zł.

- Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani wynikami osiągniętymi w 2011 r. Zanotowaliśmy wzrost obrotów oraz liczby gości korzystających z usług naszej sieci. Dzięki elastycznej i trafnie dobranej strategii marketingowej byliśmy w stanie zrównoważyć ewentualne negatywne trendy w ogólnej sytuacji ekonomicznej. Z oficjalnym podsumowaniem roku musimy jednak zaczekać na finalne zweryfikowanie danych finansowych, co zakładają nasze procedury - komentuje Krzysztof Kłapa.

Jak dodaje, firma nie poddała się presji drożejącej żywności. - Dzięki ścisłej kontroli kosztów i bazowaniu na długoletnich kontraktach z dostawcami gwarantujących lepsze ceny niż aktualnie obowiązujące na rynku, byliśmy w stanie zachować satysfakcjonującą rentowność - podsumowuje nasz rozmówca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA