PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Media Expert wciąż na czele rankingu wydatków na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • 12 sty 2015 10:39

Według danych Nielsena za okres 29.12.2014 - 04.01.2015 sieć wydala w tym czasie na reklamę telewizyjną 7 245 806 zł. Tydzień wcześniej firma przeznaczyła na ten cel 10 573 060 zł, a dwa tygodnie wcześniej - 6 411 780 zł.

REKLAMA

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych.

Wśród marek z największymi wydatkami reklamowymi są również: Lidl (4 890 095 zł) i IKEA (3 317 736 z).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • arei 2015-01-16 09:54:22
    Nic dziwnego, ponad 30 tys. razy emitowali tęreklamę.
  • fuksiarz 2015-01-14 19:34:44
    Na moje oko nie ma szansy... zauważcie, że najwięcej negatywnych opinii poleciało z dużych miast, gdzie ludzie mają dużo sklepów. W przeciętnym Pciumiu gdzie sklepów jest kilka na krzyż, to Kowalski pójdzie do media expert, bo bedzie taniej... a reklama go wali :P Leci, to leci... jak milion innych rzeczy w tv
  • waldeq 2015-01-12 12:07:11
    za kilka tygodni, miesięcy zobaczymy czy te rekordowe wydatki nie były łabędzim śpiewem.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA