PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Media Expert wciąż na czele rankingu wydatków na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • 12 sty 2015 10:39

Według danych Nielsena za okres 29.12.2014 - 04.01.2015 sieć wydala w tym czasie na reklamę telewizyjną 7 245 806 zł. Tydzień wcześniej firma przeznaczyła na ten cel 10 573 060 zł, a dwa tygodnie wcześniej - 6 411 780 zł.

REKLAMA

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych.

Wśród marek z największymi wydatkami reklamowymi są również: Lidl (4 890 095 zł) i IKEA (3 317 736 z).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ranyjulek 2015-01-12 11:42:43
    I liczbie emisji chyba też. NIe kojarzę żeby jakaś reklama była wyemitowana ponad 30 tys. razy ;0
  • waldeq 2015-01-12 12:07:11
    za kilka tygodni, miesięcy zobaczymy czy te rekordowe wydatki nie były łabędzim śpiewem.
  • fuksiarz 2015-01-14 19:34:44
    Na moje oko nie ma szansy... zauważcie, że najwięcej negatywnych opinii poleciało z dużych miast, gdzie ludzie mają dużo sklepów. W przeciętnym Pciumiu gdzie sklepów jest kilka na krzyż, to Kowalski pójdzie do media expert, bo bedzie taniej... a reklama go wali :P Leci, to leci... jak milion innych rzeczy w tv
  • arei 2015-01-16 09:54:22
    Nic dziwnego, ponad 30 tys. razy emitowali tęreklamę.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.