Media Saturn koncentruje się na rozwoju marek własnych
Grupa Media-Saturn, do której należą sklepy Media Markt i Saturn wprowadziła do sprzedaży w swoich marketach segment marek własnych dokładnie trzy lata temu. Od tego czasu koncern odnotowuje stały wzrost zainteresowania artykułami typu private label.
Jak zapewniają przedstawiciele firmy, obecność marek własnych przekłada się na wprowadzanie przez sieć coraz szerszej oferty produktów. Łącznie jest to już kilkaset takich urządzeń.
- Wzrost popularności marek własnych oraz analiza potrzeb konsumentów w branży elektroniki użytkowej spowodowały, że również w holdingu Media Saturn powstała idea oferowania produktów we wszystkich segmentach cenowych. Proponujemy urządzenia w cenie niższej niż ich rynkowe odpowiedniki, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości. Są one doskonałą ofertą dla klientów dysponujących mniejszym budżetem, ale stawiających duże wymagania względem niezawodności sprzętu, a także jego wyglądu - mówi Ireneusz Zygmunt, dyrektor Działu Zakupu Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.

- EUR 0,14% 4,17 zł
- CHF 0,14% 3,48 zł
- USD 0,56% 3,39 zł
-
PT 17:50
Solar zmaga się z zakazem handlu w niedziele
-
PT 17:29
Nathaniel Robinson globalnym dyrektorem w Cushman & Wakefield
-
PT 17:12
W Inowrocławiu powstanie park handlowy
-
PT 16:43
Duże centrum hurtowe szykowane jest koło Warszawy
-
PT 16:39
Olsztyński Centaurus rośnie całodobowo
-
PT 16:21
Większy kompleks produkcyjny BBC w Mirosławcu
-
PT 16:09
Duży kompleks magazynowy Homanit powstanie w Karlinie
-
PT 15:45
Gama rośnie. Kolejny sklep dołącza do sieci
-
PT 15:43
Klub Innowatora KSSE kształci przyszłe kadry
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Hotelarze na zakupach
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
3
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
4
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
5
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
6
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
7
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
8
Chcemy być w stolicach świata mody
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!