PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Media społecznościowe nakręcają e-commerce

  • Autor: PAP
  • 11 sie 2016 09:34

Media społecznościowe nakręcają e-commerce Fot. Fotolia

Zasięg mediów społecznościowych jest coraz większy, a to wpływa na wzrost handlu e-commerce – pisze "Puls Biznesu".

REKLAMA

Z raportu "Lubię to czy Kupuję to" opublikowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wynika, że niemal 90 proc. internautów w Polsce ma przynajmniej jedno konto w serwisie społecznościowym, a 63 proc. regularnie korzysta z social mediów. Non stop używa ich 15 proc. użytkowników, a kolejne 9 proc. zagląda do nich zawsze, gdy tylko otrzymają powiadomienie z serwisu.

Prawie połowa użytkowników mediów społecznościowych (43 proc.) lubi i obserwuje różne marki. Oczywiście, samo "polubienie" to jeszcze nie kupowanie.

Social media bezpośrednio wspierają e-commerce, bo pozwalają ominąć jeden z najbardziej nielubianych procesów, czyli rejestrację i logowanie się do e-sklepów. Z raportu wynika, że 34 proc. konsumentów korzysta z opcji logowania do innych serwisów za pomocą konta społecznościowego.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA