PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Medialna Biedronka

  • Autor: polskatimes.pl
  • 10 paź 2014 14:46

Medialna Biedronka

W okresie od 1 lipca 2013r. do 30 czerwca br., Biedronka pojawiła się w ponad 5 tys. publikacji prasowych, wyprzedzając Tesco i sieć Carrefour. Jest ona najczęściej pojawiającą się w mediach marką wśród sieci handlowych - wynika z najnowszej edycji rankingu popularności medialnej Top Marka 2014 miesięcznika Press.

REKLAMA

Publikacje dotyczące popularnej marki miały także największy zasięg oraz wartość ekwiwalentu reklamowego, czyli szacowanej kwoty potrzebnej do zakupu powierzchni reklamowej odpowiadającej artykułom. Wartość ta w przypadku sieci Biedronka wynosi ponad 200 mln zł. Niewiele gorzej wypadło Tesco z wynikiem ponad 160 mln zł - informuje polskatimes.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Klientka 2014-10-13 22:32:54
    Gdyby tak te 200 milionów przeznaczyć na płace dla załogi to by była najlepsza reklama,skutek społeczny i wyraz troski o załogę . Życzę mądrych i odważnych decyzji!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA