PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

MediaMarkt celuje w mniejsze miasta. Kolejny salon w przygotowaniu

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 28 lip 2017 15:03

MediaMarkt celuje w mniejsze miasta. Kolejny salon w przygotowaniu mat.pras.

Jesienią MediaMarkt otworzy placówkę we Włocławku, opartą na sprawdzonym, kompaktowym koncepcie. To kolejny krok w rozwoju sieci w mniejszych miastach.

REKLAMA

MediaMarkt konsekwentnie realizuje strategię rozwoju wielokanałowego, której celem jest dotarcie do jak najszerszego grona klientów. Równolegle rozbudowywany jest internetowy kanał sprzedaży oraz sieć sklepów stacjonarnych. Istotnym elementem strategii jest koncept, zakładający dostosowywanie tradycyjnych wielkopowierzchniowych marketów do potrzeb mniejszych miast. – MediaMarkt jest już obecny we wszystkich dużych miastach w Polsce, a otwieranie marketów w mniejszych miastach zapewnia nam dalszą możliwość rozwoju oraz dotarcie z naszą bogatą ofertą do nowej grupy klientów – mówi Andrzej Sobolik, członek zarządu i dyrektor zarządzający siecią MediaMarkt.

MediaMarkt we Włocławku zlokalizowany będzie w budynku wolnostojącym, przy ul. Komunalnej 1, w obszarze centrum handlowego. Na całkowitej powierzchni ponad 1,4 tys. mkw. sklep zaoferuje mieszkańcom miasta i okolic dostęp do szerokiego wyboru urządzeń elektroniki użytkowej, nowoczesnych rozwiązań technologicznych, profesjonalnego doradztwa i bogatego pakietu usług. Nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowana powierzchnia sprzedaży zapewni klientom idealne warunki do poznania zalet produktów. Dzięki strategii multichannel klienci będą mieli dostęp do pełnej oferty MediaMarkt obejmującej blisko 100 tys. produktów.

 Podobnie jak inne placówki sieci, MediaMarkt we Włocławku zapewni wysoką jakość doradztwa. - Staramy się zawsze rekrutować pracowników wśród lokalnych mieszkańców – mówi Andrzej Sobolik, Członek Zarządu/Dyrektor Zarządzający siecią MediaMarkt – Dzięki szkoleniom stają się oni ekspertami w swojej branży i są dla klientów przewodnikami w świecie cyfrowych innowacji. Jesteśmy przekonani, że podobnie jak w innych miastach MediaMarkt we Włocławku szybko stanie się ulubionym miejscem zakupów nowoczesnych urządzeń do wyposażenia domu i biura czy technologii mobilnych – dodaje Andrzej Sobolik.

MediaMarkt we Włocławku, podobnie jak inne sklepy marki, zaoferuje klientom bogaty pakiet usług, m.in. dostawę i instalację urządzeń w domu klienta, pierwsze uruchomienie komputera, przegrywanie danych z urządzeń oraz zabezpieczenie tabletów i smartfonów folią lub szybą ochronną. Będzie tu można również kupić bilety na ciekawe wydarzenia kulturalne i sportowe, wykupić opcję rozszerzonej ochrony produktów, wywołać zdjęcia, zawrzeć umowę na usługi sieci Orange, Telewizji NC+, a nawet na dostawę energii elektrycznej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.