PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

MediaMarkt Saturn stawia na mały format

MediaMarkt Saturn stawia na mały format
mat.pras.
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 06 mar 2019 14:15

O planach otwarć nowych salonów, a także formatów Shop-in-Shop - mówi dla DlaHandlu.pl Marcin Rosati, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.

MediaMarkt w listopadzie ub.r. uruchomił sklep na wydzielonej powierzchni hipermarketu Carrefour w Galerii Wileńskiej. Czy tego typu placówki będą otwierane w innych lokalizacjach?

Podstawowym warunkiem konkurencyjności na rynku jest ciągły rozwój kanałów dotarcia do klientów i szybkość reakcji oraz dostosowanie się do wymagań i dynamiki rynku. Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci, dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie dwóch sklepów w formacie Shop-in-Shop w hipermarketach Carrefour w Warszawie i Łodzi. Nie wykluczamy rozwoju tego modelu. Obecnie przyglądamy się, jak nasz nowy format sprawdza się na rynku.

Czy sieć odczuła skutki zakazu handlu w niedziele? Czy widoczne jest np. zmniejszenie dynamiki wzrostu sprzedaży lub wzrost kosztów w firmie?

Dni weekendowe zawsze generowały najwyższe obroty dla handlu. Skutki wprowadzenia regulacji ograniczających handel w niedziele są odczuwalne dla całej branży handlowej. Oczywiście nastąpiło pewne przesunięcie zakupów na inne dni w tygodniu i w niedziele niehandlowe zwiększa się ruch w sklepach internetowych. Nie rekompensuje to jednak skutków ograniczenia handlu

Czytaj więcej na DlaHandlu.pl

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.204.98.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.