PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Męski pop-up store w Nowym Rynku

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 paź 2015 17:55

Męski pop-up store w Nowym Rynku Nowy Rynek

Męska Rzecz to pierwszy męski concept store w regionie, uruchomiony 14 października wraz z otwarciem centrum handlowego Nowy Rynek w Jeleniej Górze.

REKLAMA

Męska Rzecz to krótkookresowy projekt, którego celem jest wspieranie i umożliwianie rozwoju lokalnych przedsiębiorców, zajmujących się dystrybucją, produkcją bądź sprzedażą typowo męskiego asortymentu, w tym: galanterii, akcesoriów sportowych, turystycznych i motoryzacyjnych, elektroniki, narzędzi. To multibrandowy sklep pop-up stworzony z myślą o mężczyznach, ich potrzebach i zainteresowaniach. Tematyka sklepu jest odpowiedzią na potrzebę stworzenia przestrzeni dla mężczyzn, którzy do tej pory nie mieli swojego miejsca w centrach handlowych.

- Uruchomienie męskiego concept store w Nowym Rynku miało na celu uzupełnienie oferty mody męskiej, reprezentowanej przez takie sklepy jak: Pierre Cardin, Lancerto, Lavard, Kubenz czy Pako Lorente. Pop-up Męska Rzecz jest krótkookresowym projektem, z jednej strony odpowiadającym na potrzeby mężczyzn, a z drugiej - zmieniającym oblicze Centrum Handlowego. Chcieliśmy bowiem, aby był on miejscem otwartym na lokalne firmy, które właśnie tu mają szansę zaprezentować swoje produkty – mówi Monika Szostek, Marketing Manager w TK Development.

Concept Store to – oprócz sklepu – także przestrzeń dla spotkań towarzyskich, pokazów, warsztatów kreatywnych, a także integracji społeczności lokalnej. Projekt przyciąga uwagę niebanalnym wzornictwem i zróżnicowanym asortymentem, a w najbliższym czasie uruchomi wydarzenia, które uświetnią jego działanie i dodatkowo ożywią kulturalnie teren galerii.

Nowy Rynek to nowo otwarte centrum handlowe w Jeleniej Górze. Wyróżnikami Nowego Rynku są: szeroka oferta handlowa z koncentracją mody na piętrze, integracja z dworcem autobusowym oraz centralna lokalizacja w Jeleniej Górze. Nowy Rynek to inwestycja realizowana wspólnie przez dewelopera TK Development i fundusz inwestycyjny Heitman. Łączna powierzchnia obiektu to 56 tys. mkw., z czego ponad 24 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu. Otwarcie miało miejsce 14 października 2015 roku.

 

 

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA