PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Metamorfoza Serenady

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 sie 2017 07:17

Metamorfoza Serenady Serenada (mat.pras.)

Krakowskie Centrum Handlowo-Rozrywkowe Serenada zmieniło logo. Dynamiczna, nowoczesna wizualizacja odzwierciedla ewolucję, jaką przeszła najnowsza inwestycja spółki Mayland Real Estate.

REKLAMA

Nowe logo Serenady prezentowane będzie w dwóch wersjach kolorystycznych: jasnej czerwieni  (podstawowej kolorystyce marki) symbolizującej dynamizm i energię oraz w kolorze złotym zapowiadającym wysoką jakość oferty krakowskiego centrum.

– CH Serenada jest zlokalizowana na styku północnych dzielnic Krakowa: Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic w szybko rozwijającej się części miasta, w której powstają nowe osiedla mieszkaniowe i budynki biurowe. Właśnie ta dynamika spowodowała ewolucję całego projektu i skłoniła nas do wprowadzania na bieżąco zmian, których efektem jest także nowe logo Serenady – mówi Maciej Kiełbicki dyrektor zarządzający Mayland Real Estate.

Nowa identyfikacja w symboliczny sposób łączy modę i rozrywkę. Mayland podkreśla w ten sposób fakt, że ponad 70 proc. najemców lokali w Serenadzie oferuje modę, w tym marki dotąd w Krakowie nieobecne (m.in. New Look i Forever 21). Swobodę i elegancję oferty fashion akcentuje minimalistyczny font nowego logotypu. Drugi element tożsamości Serenady, ofertę rozrywkową, akcentują elementy w kształcie rombów, które komponują się z elewacją centrum. Serenada z 12-salowym Multikinem i największym w Polsce krytym aquaparkiem stanie się największą strefą rozrywki w Krakowie.

Inwestor nie planuje zmiany nazwy centrum. – Z badań przeprowadzonych przez Mayland wśród mieszkańców Krakowa wynika, że nazwa Serenada jest rozpoznawalna i budzi bardzo dobre skojarzenia. Stąd nasza decyzja: nazwa centrum pozostaje bez zmian – wyjaśnia M. Kiełbicki

Zmiana wizualizacji logotypu krakowskiej Serenady finalizuje prace w centrum. Większość lokali już przekazano najemcom. Trwają prace wykończeniowe przy elewacji. Trzypoziomowe centrum ma 25 m wysokości, a fasada – 300 m długości. Wśród 160 lokali handlowo-usługowych będą salony największych sieci modowych w Polsce: m.in. Grupy LPP, H&M oraz, po raz pierwszy w Małopolsce w pełnym formacie, Grupy Inditex. Otwarcie centrum jesienią 2017 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.