PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Metamorfoza sklepów 50 style

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 mar 2014 14:51

Metamorfoza sklepów 50 style

Szykują się zmiany wizerunkowe sieci sklepów multibrandowych 50 style, należących do firmy Marketing Investment Group. Zmiany obejmują m.in. elementy identyfikacji wizualnej oraz wystrój salonów.

REKLAMA

Marketing Investment Group postanowiła przekształcić dotąd wolumenową sieć sklepów 50 style w przestrzeń bardziej nowoczesną i odpowiadającą potrzebom ówczesnego klienta. Inspiracją i punktem wyjścia była dla Grupy MIG mnogość różnych styli i kombinacji odzieżowych.

Zmiany w 50 style obejmują nie tylko ofertę produktową, ale także elementy identyfikacji wizualnej oraz wystrój sklepowych wnętrz. „All people, all places, all styles, 50 style" - nowe hasło przewodnie zostało oparte na uniwersalności marki 50 style i różnorodności jej oferty. Nową formę przybiera również logo. W nowej, żółto-białej wersji prezentuje się lekko i świeżo. Za odmienioną identyfikacją podąża zmieniony wygląd sklepów. Energetyczna, jaskrawo-żółta podłoga i białe logo - to modyfikacje, które wysuwają się na pierwszy plan. Zmian jest jednak znacznie więcej. Metamorfozie uległo całe wnętrze sklepu. Począwszy od prezencji ścian i podłóg, przez rozmieszczenie towaru, na elementach dekoracyjnych skończywszy - całość utrzymana jest w żywej, biało-żółtej tonacji, która nadaje wnętrzu radosnej dynamiki.

Pierwsze dwa sklepy 50 style w nowej odsłonie zostały otwarte w toruńskim centrum handlowym Bielawy oraz w centrum handlowym w Żarach. Kolejny (55-ty) sklep otwiera się już dziś, 20. marca, w C.H. Felicity w Lublinie. Zajmie powierzchnię ponad 400 mkw.

Fani 50 style znajdą w odmienionych sklepach tę samą ofertę produktów najlepszych marek w korzystnych cenach, do których zdążyli się już przywiązać - m.in. Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro, Lotto czy Feewear, a także wiele innych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA