PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Metro Properties inwestorem zastępczym łódzkiej Sukcesji. Budowa ruszy w tym roku

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 mar 2012 12:40

Metro Properties inwestorem zastępczym łódzkiej Sukcesji. Budowa ruszy w tym roku

Spółka Fabryka Biznesu, inwestor centrum handlowo-rozrywkowego Sukcesja w Łodzi, wybrała inwestora zastępczego budowy, którym została spółka Metro Properties. Strony podpisały już umowę w tej sprawie.

REKLAMA

- Bardzo się cieszymy się, że Fabryka Biznesu powierzyła nam zarządzanie całym procesem budowy tak znakomitego przedsięwzięcia, jakim jest Sukcesja - mówi Krystian Grochowski, kierownik projektu. Zapewnia, że firma już uruchomiła procedury związane w wyłonieniem generalnego wykonawcy.

Prace budowlane rozpoczną się jeszcze tym roku. W kompleksie o około 120 tys. mkw. powierzchni użytkowej i ponad 49 tys. mkw. powierzchni najmu znajdą się m.in. galeria handlowa z food courtem (ok. 170 sklepów i lokali usługowych), hotel klasy biznesowej z zapleczem konferencyjnym, strefa rozrywkowo-rekreacyjna (w tym 9-salowy multipleks, klub fitness i plac zabaw dla dzieci) oraz dwupoziomowy parking na ponad 1000 miejsc.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA